Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-07-25, 12:56   #196
skaparn
Registered User

skaparns avatar

Reg.datum: Dec 2003
Empiri:
Jag är skitsnygg och knullar hur mycket som helst.
Slutsats:
Snygga knullar mest.
Gammal 2005-07-25, 13:16   #197
Matte_Maiden
Registered User

Matte_Maidens avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Tror ni utseendet har NÅT att göra med hur lätt man får knüla?

Jag tror det har en ganska marginell betydelse.
I'm with you.
Matte_Maiden är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 13:46   #198
Bolio
Förhudsuppviglare

Bolios avatar

Reg.datum: May 2004
Slarti skriver så för att han är skitsnygg och aldrig får knülla. Bärs håller med för att han är ful (och spinkig) och vill åtminstone hoppas på att få knülla.

Jag och Matte håller med för att vi blir irriterade på att de fula killarna får knülla mer än oss! Bara för att de har mindre penis. Fan ska alla tjejer vara så förbannad trånga för...
Gammal 2005-07-25, 13:48   #199
J.Saarela
El Presidente

Reg.datum: Mar 2004
moste knula snela
J.Saarela är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 13:52   #200
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
OT: Jag såg ett porrklipp för nån dag sen där det var en neger som hade en kük på uppskattningsvis 33 cm. Jag har ganska bra ögonmått, och jag jämförde med tjejens huvud. Jag har aldrig någonsin sett nånting liknande. Jag blev helt ställd. Sen började jag gråta.

Var i serien "Wrong side of town" med en halvasiatbrud som var ganska het trots att hon såg korkad ut. Look it up!

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 13:53   #201
Bolio
Förhudsuppviglare

Bolios avatar

Haha, jag har tappat bort lösenordet till min msn för flera månader sen, annars skulle jag lägga till dig Slarti. Och då skulle vi utbyta filer i kärlekens anda. :love:
Gammal 2005-07-25, 13:55   #202
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av bolio
Haha, jag har tappat bort lösenordet till min msn för flera månader sen, annars skulle jag lägga till dig Slarti. Och då skulle vi utbyta filer i kärlekens anda. :love:
Hittar jag länken igen så PM:ar jag dig. Har ingen MNS

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 13:57   #203
Bolio
Förhudsuppviglare

Bolios avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Hittar jag länken igen så PM:ar jag dig. Har ingen MNS
Ja! th@ would b gr8.
Gammal 2005-07-25, 13:59   #204
Piranha
Mannen, myten, legenden!

Piranhas avatar

Reg.datum: Sep 2003
Är han inte man nog att kasta ut sitt fula ragg självmant får han skylla sig själv.
Piranha är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 15:45   #205
Trance

Trances avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia
Sedan tycker jag att det är lite intressant hur folkus hamnar på mini och Cilia. Om det hade varit så att de varit de enda som dissat trådstartarens beteende skulle jag förstått det, man faktum är ju att han i princip blir sågad från start av en smärre armé (backa i tråden och kolla). Tolkningen av detta överlämnas med varm hand åt var och en personligen ...
Fokus hamnade nog på dem eftersom jag tog upp det som en intressant aspekt. Jag tittade mest på cilias poster och då öste hon ut förolämpningar värre än någon annan i tråden. Jag undrade bara varför denna indentifikation med trådskaparens ragg, var gjorde han för fel egentligen förutom hela Internet-grejen?

Så som jag såg det så utryckte det sig såhär:
De bestämde sig för att träffas, hon verkade mer sugen än han.
Han ville inte ha sex.
Hon ville ha sex väldigt mycket.
Han hade problem med att få henne att fatta(kan vara hans fel helt klart)

Detta i sig är inget katastrofalt uppträdande, men enligt flera så blev det så när anledningen var att han tyckte hon var ful. Detta fick cilia att spamma tråden med att han var kass i sängen, mamma tvättar etc. Jag tyckte det var en rolig observation, speciellt om man skulle kasta om rollerna etc. Jag menade inte att ta över någon tråd eller flytta fokus till andra personer.

Sedan att det är löjligt att skriva på Internet om det är väl uppenbart, men som jag sagt innan. Det mesta på Allmänt är rätt löjligt.
Trance är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 15:51   #206
Lallle
Hey Moon

Lallles avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Fokus hamnade nog på dem eftersom jag tog upp det som en intressant aspekt. Jag tittade mest på cilias poster och då öste hon ut förolämpningar värre än någon annan i tråden. Jag undrade bara varför denna indentifikation med trådskaparens ragg, var gjorde han för fel egentligen förutom hela Internet-grejen?

Så som jag såg det så utryckte det sig såhär:
De bestämde sig för att träffas, hon verkade mer sugen än han.
Han ville inte ha sex.
Hon ville ha sex väldigt mycket.
Han hade problem med att få henne att fatta(kan vara hans fel helt klart)

Detta i sig är inget katastrofalt uppträdande, men enligt flera så blev det så när anledningen var att han tyckte hon var ful. Detta fick cilia att spamma tråden med att han var kass i sängen, mamma tvättar etc. Jag tyckte det var en rolig observation, speciellt om man skulle kasta om rollerna etc. Jag menade inte att ta över någon tråd eller flytta fokus till andra personer.

Sedan att det är löjligt att skriva på Internet om det är väl uppenbart, men som jag sagt innan. Det mesta på Allmänt är rätt löjligt.

Du har helt rätt i allt. Kanske ingen bra tråd, men reaktionerna har ju varit något överdrivna.
Lallle är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 16:14   #207
spacedog
Registered User

spacedogs avatar

Reg.datum: Jan 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Lallle
Du har helt rätt i allt. Kanske ingen bra tråd, men reaktionerna har ju varit något överdrivna.
Du har helt fel i allt. Det är en skitbra tråd och det är just reaktionerna som gör den så briljant. Du är bara avundsjuk för den är på väg att knäcka din långa dag.

Some people are like Slinkies. Not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.
spacedog är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 17:08   #208
Cilia
Kolos egen surtant

Cilias avatar

Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Citat:
Ursprungligen postat av Cupofcoffee
Shit pomfrites alltså. Vilken sida av sängen har du vaknat upp på? Gå och lägg dig igen.

Nejdå. Du är inte otrevlig. Du är ju för fan dumdryg. Jag har inte sett detta hos dig innan, så jag antar att du har en dålig dag eller något.
Du har rätt, glömde bort dom. Det var så länge sedan.
Men jag tycker att han betedde sig töntigt.
ska man ha sex måste man klara av att säga nej också annars är man inte mogen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bärs

Ha, det verkar nästan som om Cilia identifierar sig med den fula tjejen.
kanske det. Eller snarare så att jag har problem med just det här beteendet hos killar.
Det är så barnsligt och drygt. Nedvärderingen av tjejer bara för att dom inte har rätt utseende och då kan man håna dom offentligt och göra narr av dom för att dom trodde dom skulle få ngt. Sen undrar man varför samhället ser ut som det gör med ätstörningar och operationer.
Cilia är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 17:17   #209
RobbeliRobban
Banned

RobbeliRobbans avatar

Reg.datum: Jan 2004
För att summera tråden:
* Svantee säljer sig för en påse chips
* Svantee fullföljer inte sin del av avtal
* Svantee har en internetpenis och ett internetpsyke som båda är 21cm
* Svantee visar sin kärlek den han älskar genom att sälja sex för snacks till andra kvinnor
* Svantee har potensproblem, han kan inte fullfölja under annat än optimala förhållanden
* Svantee avhåller sig från masturbation, av en okänd anledning
RobbeliRobban är inte uppkopplad  
Gammal 2005-07-25, 17:22   #210
Lallle
Hey Moon

Lallles avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
Ursprungligen postat av spacedog
Du har helt fel i allt. Det är en skitbra tråd och det är just reaktionerna som gör den så briljant. Du är bara avundsjuk för den är på väg att knäcka din långa dag.
Jag hatar min långa dag
Lallle är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:36.