Citat:
|
Ursprungligen postat av Tolkia
Sedan tycker jag att det är lite intressant hur folkus hamnar på mini och Cilia. Om det hade varit så att de varit de enda som dissat trådstartarens beteende skulle jag förstått det, man faktum är ju att han i princip blir sågad från start av en smärre armé (backa i tråden och kolla). Tolkningen av detta överlämnas med varm hand åt var och en personligen ...
|
Fokus hamnade nog på dem eftersom jag tog upp det som en intressant aspekt. Jag tittade mest på cilias poster och då öste hon ut förolämpningar värre än någon annan i tråden. Jag undrade bara varför denna indentifikation med trådskaparens ragg, var gjorde han för fel egentligen förutom hela Internet-grejen?
Så som jag såg det så utryckte det sig såhär:
De bestämde sig för att träffas, hon verkade mer sugen än han.
Han ville inte ha sex.
Hon ville ha sex väldigt mycket.
Han hade problem med att få henne att fatta(kan vara hans fel helt klart)
Detta i sig är inget katastrofalt uppträdande, men enligt flera så blev det så när anledningen var att han tyckte hon var ful. Detta fick cilia att spamma tråden med att han var kass i sängen, mamma tvättar etc. Jag tyckte det var en rolig observation, speciellt om man skulle kasta om rollerna etc. Jag menade inte att ta över någon tråd eller flytta fokus till andra personer.
Sedan att det är löjligt att skriva på Internet om det är väl uppenbart, men som jag sagt innan. Det mesta på Allmänt är rätt löjligt.