Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-09-05, 18:40   #16
Kross
+50

Krosss avatar

Reg.datum: Jan 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Nordenator Visa inlägg
Där jag tränade fram tills denna vecka var det random musik, men mestadels radiosmörja. Vissa rockklassiker och liknande förekom, men i stort var det långsam musik som inte alls ger någon pump.

Nu då jag tränar på LAK verkar det lyssnas på en hel del hådjokk. Gått igenom skivorna som finns där och det finns Raised Fist, Rise Against, Amon Amarth och lite sådant. Det är bara en normal cd-spelare så jag antar att man får ta med vad man känner för. Jag ska börja fylla på med lossless-skivor eftersom jag tränar där

Till nästa pass tar jag med:
At The Gates - Slaughter of the Soul
Raised Fist - Veil of Ignorance
Bra initiativ, omväxling förnöjer. Kan bara varna för att skivorna håller i ca tre dagar där nere eftersom nån tydligen står och stampar på dom emellanåt alternativt slänger dom varstans istället för i cd-fodralen.
Alltså det ska folk veta, styrketräning är inget lekstuga. Det krävs mycket kunskap innan man sätter sin fot på ett gym, annars är det bye bye efter någon månad...
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson81 Visa inlägg
jag skulle kunna dra min pung genom 10 míl av krossat glas bara för att höra kwon fjärta genom en walkie talkie. så sexig är han
Kross är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:54.