Jag hade aldrig någonsin kunnat se ut som King
Grub gör året om utan att hålla ett väldigt disciplinerat kostschema. Jag har väldigt stor aptit, och den största anledningen till att jag kör spinning 3x i veckan är för att jag ska kunna äta på känn, dvs. när jag känner hunger. Började med spinningpass i somras vilket gjorde att jag kunde hålla ett någorlunda lågt kroppsfett. Men utan konditionsträning går jag upp 7-10 kg utan någon ansträngning. Nästa uppbyggnadssäsong ska jag försök att inte gå över 10% i kroppsfett, för att lyckas med det och samtidigt inte behöva väga min mat kommer jag behöva införa ett träningspass om dagen, dvs. hela veckan. Alternativt börja äta mängder med grönsaker som ökar mättnadskänslan, är väldigt dålig på att äta grönsaker utöver när jag deffar.
Sen har jag sjukt kassa gener för att se vaskulär ut, på gymmet har jag massor slangar överallt, men några timmar senare ser jag platt ut. Ganska synd, då min dröm alltid varit att se vaskulär ut, hade kunnat ofta 5 kg ren massa för att få några nya snokar på kroppen