Citat:
Ursprungligen postat av eyhomie
Skulle någon kunna förklara _varför_ min teori inte funkar i praktiken? Jag antog att den inte skulle funka, men ingen har direkt skrivit ett bra svar på det...
Angående att deffa 1 kg i veckan. Enligt grubb, är det väldigt, väääääääldigt svårt att tappa muskler så länge du sköter styrketräningen bra. Han har sagt i någon tråd (några) att sköter du styrketräning ska du inte behöva oroa dig om att förlora några muskler. Om man inte ska ner på tävlingsnivå d.v.s. Och det ska jag verkligen inte. Väger 95 i nu läget.
|
Läs mitt förr inlägg igen. Jag förklarar klart och tydligt
varför din idé
inte kommer att fungera.
Jag börjar undra om du verkligen ville ha råd från de andra här på forumet för kritiserar allting som sägs till dig.
Det är ditt eget fel att du har 15kg fett för mycket på kroppen och du måste inse att du INTE kommer att kunna bygga muskler i någon nämvärd mängd samtidigt som du gör dig av med det fettet.
Om det varit så att din teori hade fungerat så hade alla använt sig av den strategin redan! Men du bestämmer själv såklart. Påbörja du din diet och se hur det går för dig.
Om King Grub har sagt det som du påstår så är jag säker på att det har varit ett inviduellt råd till en person i en viss situation. Det är inget som gäller generellt.
Citat:
Ursprungligen postat av eyhomie
Sen tolkia, varför skulle jag inte bli deffad på det? Allt som räknas är att energi ut och in. Efter de 4 veckorna kommer resultatet vara energi ut, vilket kommer resultera i en deffad "look" i längden. Något annat är omöjligt.
|
Det kan ju faktist bli så att du bara kommer se spinkig ut.