Hej allihopa!
Glöm inte att ni kan följa Team Faring på Instagram =) Sök bara på användare teamfairing och glöm ej heller att kolla #teamfairing =)
Denna veckan har jag än så länge kört bröst, biceps, triceps och lite Quads. Har haft lite ont i ryggen så det gick väl sådär att köra framsida lår. Men det vara bara att köra en MASSA set i bensparken..
De som säger att det inte är jobbigt med benspark kör nog inte den helt rätt.. Det heter benSPARK på svenska men du skall INTE sparka upp vikten om du verkligen vill känna övningen. Tränar du explosivitet till t ex sprint, simhopp eller något liknande så är det en annan sak.
Mitt tips är att testa lite olika "tå riktningar" när du kör benspark. Jag upplever att det nyper på helt olika ställen på benen beroende på hur du riktar tårna =)
Ikväll blir det nog lite rygg (beror lite på hur ryggen känns) =)
Sen vill jag passa på att gratta alla i Team Fairing som tävlade i Karlstad! Grymt jobbat!! =) Och till ALLA er som dietar inför hösten/vinterns tävlingar: Det är bara att köra på och så länge man gör så gott man kan är man faktiskt alltid en vinnare (i alla fall i mina ögon..)
Ha det gott så länge!
|