Har laddat ned den senaste versionen excel (microsoft) för OSX men när jag öppnar dokumenten så måste jag aktivera macron och efter det så låser sig filerna och inget fungerar. Någon som har tips på hur man löser detta, ett felmeddelande kommer och pekar på linjen (kod) function getFett(vRange). Någon som har en lösning på detta?
Har laddat ned den senaste versionen excel (microsoft) för OSX men när jag öppnar dokumenten så måste jag aktivera macron och efter det så låser sig filerna och inget fungerar. Någon som har tips på hur man löser detta, ett felmeddelande kommer och pekar på linjen (kod) function getFett(vRange). Någon som har en lösning på detta?
Jag försöker lägga in mat i dokumentet, när jag öppnar med Excel som finns i office professional plus 2010. Men det händer inget. Står bara "#NAME?" i kolumnerna.
Jag försöker lägga in mat i dokumentet, när jag öppnar med Excel som finns i office professional plus 2010. Men det händer inget. Står bara "#NAME?" i kolumnerna.
Kolla så att du har aktiverat makron i excel.
Hade vart sjukt bra att kunna använda detta
Citat:
Ursprungligen postat av uf_74
Är det någon som har en variant av ovan som funkar på Mac? Eller rättare sagt Office för Mac? Tack på förhand!
Jag får inte detta dokument att fungra på mac, det är som tidigare talare, den säger att den vill aktivera macron men det fungerar bara inte...? Någon som kan hjälpa?
Vrid ett PR information:
2012/12/01 innan köp i www.helenklanning.com klänning 100EUR eller mer, och detta budskap vän för mer än 10 personer, kommer att få en gratis 80EUR smycken en personlig blogg, sociala nätverk, personlig vanligt forum informera information, kontakta sales@helenkleider.com
Citat:
Ursprungligen postat av brengan
samma fråga
Citat:
Ursprungligen postat av uf_74
Är det någon som har en variant av ovan som funkar på Mac? Eller rättare sagt Office för Mac? Tack på förhand!
Jag har samma problem, har ni fått någon lösning på det?