Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-05-12, 17:32   #91
ante
Guest

Du borde ju aldrig ha varit attraherad av henne från första början eller (med tanke på ansiktet)?

Givetvis skulle du haft självaktningen mot henne och mot dig själv, och inte gått in i en djupare relation från början. Jag tror inte det kommer fungera, åtminstone inte såvida du ändrar dina värderingar.

Sen är det ju upp till dig om du vill fortsätta köra på halvdant eller satsa på nåt annat/ nytt!

Gammal 2004-05-12, 17:41   #92
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Reg.datum: Jul 2003
"Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej"
Efter det där funderar jag på vem det är som inte är värd

Nåja, vad skall du göra? Tja, lära dig stava kanske?
Nej men ärligt talat om du redan är tillsammans med henne får man väl anta att du tycker om henne och då lär ju det betyda mer än hur hon ser ut i ansiktet? Jag antar att du skiter fullständigt i om dina kompisar är fula eller inte, även om du kanske kan tycka en person du inte har någon relation (kompisrelation i det här fallet)till kan vara ful. Trivs man med personen är väl det mer intressant?
Nåväl, om du tycker om henne som människa men inte är attraherad av och vill ha henne på det sättet kan du ju helt enkelt bara ha henne som tjejpolare, ni behöver ju inte nuppa bara för att hon e tjej.
aliquis är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 17:55   #93
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Citat:
Originally posted by cali
Jag är väl inte kär än och ser ännu bara til attraktionen i det yttre.
Ska låta det gå så får man se om känslorna tar över det ytliga liksom...men just nu är jag lite splittrad!
Jag är liksom inte kär, men ihop med en oattraktiv kvinna. Vore jag kär vore det inget problem.......säkert....
Varför är du tillsammans med och nuppar en tjej du inte är kär i eller attraherad av från början?
Gammal 2004-05-12, 17:59   #94
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Citat:
Originally posted by Herkulez
alla som gnäller att han inte är värdig henne, skulle vilja se er dejta svinfula brudar å se om ni blir attraherade
ett förhållande utan sexuellattraktion håller inte
/cheers
Om nu den andra personen är "svinful" och inte duger behöver man väl inte inleda någonting alls med personen i fråga.
Gammal 2004-05-12, 18:07   #95
Herkulez
Banned

Reg.datum: Apr 2003
Citat:
Originally posted by aliquis

Om nu den andra personen är "svinful" och inte duger behöver man väl inte inleda någonting alls med personen i fråga.
nope, det har jag inte sagt heller

/cheers
Herkulez är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 18:12   #96
Trance

Trances avatar

Reg.datum: Apr 2004
Jag kan se dilemmat, problemet är att alla dr Phil här kan inte det.

Klart man kan vara attraherad till en person och till och med älska den, men sedan(oftast efter ett tag) kan man ju trots allt se att hon/han är inte så vacker. Alla är väl inte det?

Kanske är det att man inte är lika kär längre som börjar visa sig eller något, men att alla här är så jäkla duktiga och mogna i riktiga livet är lite tveksamt va?

Det med värd eller inte värd, har väl också en poäng. Oftast har snyggare personer snyggare pojkvän/flickvän. Det finns säkert många som undrar hur fan jag kan fått en sådan snygg kille/tjej och det visar sig nog.
Trance är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 18:31   #97
Tricklev
Spamming user

Tricklevs avatar

Reg.datum: Nov 2003
Är man 168cm och utmärker sig själv som snyggast i världen över ett forum så kanske man ska hålla tyst om att vara värdig.

redan sagt dock mendet kan inte sägas för många gånger
Tricklev är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 18:35   #98
Allan
Går i vanliga skor.....

Allans avatar

Reg.datum: Jan 2002
Skönhet är märkligt. Min erfarenhet är helt entydigt att de som själva anser sig snygga nästan alltid lägger en otrolig massa tid på att se just bra ut - dels med kosmetika, men också med kost och träning och kläder. Så hur ärligt blir det?
Den som kan välja om man blir förälskad eller inte - är inte förälskad. Sånt väljer man inte; man blir det bara. Och den man älskar är det finaste man vet.
Cali, lägg ner det där. Om hon inte får hålla dig i handen offentligt eller kanske ens tala om för folk att ni träffas - så är du enbart extremt taskig.

allan

Jag älskar små kaniner, men det är gott med en rejäl biff ibland också....

Blogg:Att inte kunna skriva "Mitt Sommarlov!" när skolan börjar
Allan är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 18:51   #99
Viveqa
Registered User

Viveqas avatar

Reg.datum: Nov 2001
Hade någon satt ut något liknande om mig på internet, så hade jag blivit riktigt, riktigt sårad,
förmodligen förklarat killen som en omogen idiot och dragit.
Hur hade du själv reagerat på en liknande tråd om dig?

Jag tycker synd om din tjej.

Om du inte är intresserad av henne; gör slut så fort som möjligt!
Att ha kvar henne bara för att ha tillgång till sex eller vad det handlar om, och låtsas att du känner mer än vad du gör är riktigt svinigt.

Ifall du verkligen är intresserad av henne; våga stå för det som en man!

Senast redigerad av Viveqa den 2004-05-12 klockan 23:20.
Viveqa är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 18:56   #100
Jense
Jensefisken

Jenses avatar

Reg.datum: Oct 2003
Fan - känner att jag verkligen måste vara seriös nu.

Cali, ta dig samman nu förfan och agera man.

Man kan inte springa och behanda - vad du beskriver en otroligt fin människa , som skit. Visst du kan, men det är rakt av fel i mina ögon.

Visa henne denna tråden och låt henne ta ett beslut om vad hon vill göra med dig. Bra i bingen? Ja för det betyder allting i ett förhållande, nä precis, snarare tvärtom.

Att hon inte är vacker i ansiktet, so what?

Du ska va nöjd att du får någon överhuvudtaget med den mentaliteten du speglar i ditt inlägg.

mitt tips till dig att att ta dig en rejäl jävla tankeställare om hur fan du agerar.
Jense är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 19:05   #101
Lillgrabben
Registered User

Lillgrabbens avatar

Reg.datum: Aug 2002
Re: Jag dejtar en ful tjej....what to do...

Citat:
Originally posted by cali
Tja alla!!
Jag har värsta märkliga problermet.
Jag dejtar/ihop med en ful tjej!

Hon e världens snällaste gulligaste ömmaste och skitskön i sängen, vi passar skitbra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful.
Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gympar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet.
Vad ska jag göra?
Ibland när jag tittar på henne vill jag inte se det fula ansiktet jag vill bara se de andra sidorna av henne, men som sagt så sitter ju ansiktet där och irriterar mej..haha.
...jag blir inte attraherad när jag ser hennes ansikte helt enkelt.

Vad ska jag göra?

Kan någon övertyga mej om att det gör inget att va ihop med en ful tjej?
Måste jag göra slut för att jag inte är attraherad av hennes ansikte?
Hon har ju så många andra bra sidor.....

Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....

Du kan ju för fan bara vara 14 år gammal eller ngt liknande, försök titta på dig själv ur ngn annans ögon en stund & se hur du egentligen beter dig.....

Om du inte kan övertyga dig själv att du kan leva med hennes eventuella brister & liknande så gör det enda rätta & gå skilda vägar! Detta helst utan att såra henne alltför mycket.

Det verkar som om du är såpass betuttad i dig själv att endast fröken höger duger som sängkompis, om du inte börjar slipa på dina mindre trevliga sidor så kan det mycket väl bli så!

Trevligt liv.
Lillgrabben är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 19:29   #102
Arne Persson
BodyPumpens grundare.

Arne Perssons avatar

Skaffa en "fin" brud som har glömt hjärnan hemma och som "tänker" på riktiga "män, f'låt fjollor" såsom tex Beckham, Pitt o. dyl. när ni knullar så lär du nog uppskatta din sk "fula" brud!

Behöver du fler fjollor som exempel så är det bara att välja och vraka på den posten.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...&pagenumber=47
Gammal 2004-05-13, 15:12   #103
Arne Persson
BodyPumpens grundare.

Arne Perssons avatar

Denna post påminner nästan lite om:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...threadid=23864
Gammal 2004-05-13, 15:47   #104
gibb
Registered User

Reg.datum: Mar 2004
Jag tycker du beter dig som en idiot på fler sätt än jag har tid att beskriva just nu. Ha en bra dag.
gibb är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-13, 15:59   #105
joak1m
Registered User

joak1ms avatar

Reg.datum: Jan 2003
vad har ni växt upp i för drömvärld? Självklart existerar det olika "rangordningar" i samhället där dom snygga beblandar sig med andra snygga människor, hur ofta ser man en ful kille med en fotomodell (förutsatt att killen inte är rik eller har 32cm ***) Jag tycker du ska stå på dig cali, det existerar rangordningar i samhället och det verkar som om de flesta på forumet fått känna på dessa barriärer alltför ofta. Kolla bara på tvprogrammet "skönheten och odjuren", hur slutade det? hon valde modellen utan tvekan som vilken annan tjej hade gjort.
joak1m är inte uppkopplad  

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:35.