Citat:
Originally posted by gordongekko
ja herrejäklar.. Du måste verkligen ha ett jobbigt liv. Tolka mig inte fel nu men det finns vissa saker som man _inte_ bör ta upp på forum och detta faller under den kategorin. Till att börja med sitta och dissa henne och sedan glorifiera dig själv. Jag hade kunnat förstå det om du varit 15 men du är 25?!?
Vad vi än säger här så är det du som ska ta beslutet. I bland tar man fel beslut men man lär sig av sina misstag. Det är så man växer som person. Sitta och influeras av ett internet forum för att ta ett sådant beslut så börjar det nog bli dags att omvärdera sin situation.
Just my two cents.
|
Jag är inne på samma linje, det kändes lite kusligt att läsa. Jag satt och vred mig av otrivsel när jag läste, var tvungen att sätta på lite kvinnoförnedrande musik för att återkomma i balans. Men alltså, frågan är väl hur du det kan ha gått så här långt? Du måste vara väldigt orolig över vad folk tycker, annars hade du inte tänkt så här då du verkar trivas med henne? Jag hade för det första aldrig börjat dejta
en tjej som jag tyckt var
ful. Varför ******
en brud som är
ful? Vad är poängen med detta? Såvida jag inte känt att jag varit på samma nivå som henne och inte kunnat få bättre, dvs varit
en gris. Antingen knullar du allt du kommer åt eller så är är du inte så jävla snygg som du tror är min slutsats. Ditt självförtroende verkar hursomhelst inte vara det bästa, för annars skulle du inte tagit upp ett dylikt problem här. Det blir fel helt enkelt hur man än vänder och vrider på det. Vad blir domen? Jo, skaffa
en ny brud som uppfyller dina kriterier eller nöj dig med denna. Det finns inget rätt svar förutom att du borde jobba med dig själv och inte hamna i
en sådan här sjuk jävla situation.