Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-05-12, 16:39   #76
yxmannen
Pluggar till seriemördare

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Originally posted by gordongekko
ja herrejäklar.. Du måste verkligen ha ett jobbigt liv. Tolka mig inte fel nu men det finns vissa saker som man _inte_ bör ta upp på forum och detta faller under den kategorin. Till att börja med sitta och dissa henne och sedan glorifiera dig själv. Jag hade kunnat förstå det om du varit 15 men du är 25?!?

Vad vi än säger här så är det du som ska ta beslutet. I bland tar man fel beslut men man lär sig av sina misstag. Det är så man växer som person. Sitta och influeras av ett internet forum för att ta ett sådant beslut så börjar det nog bli dags att omvärdera sin situation.

Just my two cents.
Jag är inne på samma linje, det kändes lite kusligt att läsa. Jag satt och vred mig av otrivsel när jag läste, var tvungen att sätta på lite kvinnoförnedrande musik för att återkomma i balans. Men alltså, frågan är väl hur du det kan ha gått så här långt? Du måste vara väldigt orolig över vad folk tycker, annars hade du inte tänkt så här då du verkar trivas med henne? Jag hade för det första aldrig börjat dejta en tjej som jag tyckt var ful. Varför ****** en brud som är ful? Vad är poängen med detta? Såvida jag inte känt att jag varit på samma nivå som henne och inte kunnat få bättre, dvs varit en gris. Antingen knullar du allt du kommer åt eller så är är du inte så jävla snygg som du tror är min slutsats. Ditt självförtroende verkar hursomhelst inte vara det bästa, för annars skulle du inte tagit upp ett dylikt problem här. Det blir fel helt enkelt hur man än vänder och vrider på det. Vad blir domen? Jo, skaffa en ny brud som uppfyller dina kriterier eller nöj dig med denna. Det finns inget rätt svar förutom att du borde jobba med dig själv och inte hamna i en sådan här sjuk jävla situation.
yxmannen är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 16:40   #77
Dorn
Registered User

Reg.datum: Aug 2002
Anmäl henne till extreme makeover. Det ska tydligen komma en svensk version av det nu, så det är fritt fram.
Dorn är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 16:41   #78
nordlander
Johnny Bravo fan

nordlanders avatar

Reg.datum: Sep 2003
Yxmannen: Nu blir jag förvånad. Du brukar alltid skriva att man ska våga skryta om sig själv och att du tycker det är bra att någon tror på sig själv i "fjollSverige"
Gammal 2004-05-12, 16:42   #79
yxmannen

Citat:
Originally posted by nordlander
Yxmannen: Nu blir jag förvånad. Du brukar alltid skriva att man ska våga skryta om sig själv och att du tycker det är bra att någon tror på sig själv i "fjollSverige"
Osäkerhet lyser igenom. Det krävs lite livserfarenhet för att upptäcka dylika mönster.
Gammal 2004-05-12, 16:50   #80
nordlander
Johnny Bravo fan

nordlanders avatar

Reg.datum: Sep 2003
Kan det inte vara så att han har bra självförtroende men är ett pucko?
Gammal 2004-05-12, 16:56   #81
yxmannen

Citat:
Originally posted by nordlander
Kan det inte vara så att han har bra självförtroende men är ett pucko?
Puckon finns det gott om, men ett pucko med självförtroende hade inte brytt sig om andras åsikt i frågan. Det finns en tydlig gräns, som sagt; livserfarenhet.
Gammal 2004-05-12, 16:59   #82
yxmannen

Citat:
Originally posted by gordongekko
ja herrejäklar.. Du måste verkligen ha ett jobbigt liv. Tolka mig inte fel nu men det finns vissa saker som man _inte_ bör ta upp på forum och detta faller under den kategorin. Till att börja med sitta och dissa henne och sedan glorifiera dig själv. Jag hade kunnat förstå det om du varit 15 men du är 25?!?

Vad vi än säger här så är det du som ska ta beslutet. I bland tar man fel beslut men man lär sig av sina misstag. Det är så man växer som person. Sitta och influeras av ett internet forum för att ta ett sådant beslut så börjar det nog bli dags att omvärdera sin situation.

Just my two cents.
Jag är inne på samma linje, det kändes lite kusligt att läsa. Jag satt och vred mig av otrivsel när jag läste, var tvungen att sätta på lite kvinnoförnedrande musik för att återkomma i balans. Men alltså, frågan är väl hur du det kan ha gått så här långt? Du måste vara väldigt orolig över vad folk tycker, annars hade du inte tänkt så här då du verkar trivas med henne? Jag hade för det första aldrig börjat dejta en tjej som jag tyckt var ful. Varför ****** en brud som är ful? Vad är poängen med detta? Såvida jag inte känt att jag varit på samma nivå som henne och inte kunnat få bättre, dvs varit en gris. Antingen knullar du allt du kommer åt eller så är är du inte så jävla snygg som du tror är min slutsats. Ditt självförtroende verkar hursomhelst inte vara det bästa, för annars skulle du inte tagit upp ett dylikt problem här. Det blir fel helt enkelt hur man än vänder och vrider på det. Vad blir domen? Jo, skaffa en ny brud som uppfyller dina kriterier eller nöj dig med denna. Det finns inget rätt svar förutom att du borde jobba med dig själv och inte hamna i en sådan här sjuk jävla situation.
Gammal 2004-05-12, 17:03   #83
bigmcgee
Legitimerat Slan

bigmcgees avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Originally posted by yxmannen

Jag hade för det första aldrig börjat dejta en tjej som jag tyckt var ful. Varför ****** en brud som är ful? Vad är poängen med detta? Såvida jag inte känt att jag varit på samma nivå som henne och inte kunnat få bättre, dvs varit en gris. Antingen knullar du allt du kommer åt eller så är är du inte så jävla snygg som du tror är min slutsats.

tror du inte fula brudar kan ****** som gudinnor då?

sen vill jag bara säga att:

Beauty lies in the eye of the beholder...
Gammal 2004-05-12, 17:04   #84
Herkulez
Banned

Reg.datum: Apr 2003
Citat:
Originally posted by bigmcgee

precis, men i det här fallet så var hon inte beaty i beholderns eyes

/cheers
Herkulez är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 17:16   #85
*Flash*
Now You See Me

*Flash*s avatar

Reg.datum: May 2003
Nu finns det redan en massa kloka svar innan men tänkte iaf skriva det jag tänkte när jag läste din första post.

Enligt mig så har snygghet ingenting med hurvida man är "värd" någon annan person, precis lika lite som pengar, intilligens m.m. har.
Om man nu på något sätt ska värdera om vissa personer är värda något bättre så borde man snarare utgå ifrån personers sätt att vara och hur den beter sig på, tycker t.ex. att alla män som misshandlar sina fruar/flickvänner att dom definitivt inte är värda att få vara tillsammans med en tjej överhuvudtaget oavsett om dom är skitsnygga eller inte.

Är du inte attraherad av henne på något sätt så gör slut, tror knappast det förhållandet kommer hålla och jag skulle själv aldrig någonsin få för mig att vara tillsammans med en person som jag inte attraheras av.

För övrigt så skiter jag fullständigt i vad mina kompisar, min familj m.fl. tycker om den personens utseende och andra kvaliteter, jag menar det är väl för sjutton jag som kanske ska leva med den för resten av mitt liv och inte min puckade, utseendefixerade kompis eller knäppa morsa??!!

Orkar inte skriva något mer vettigt nu förutom att det är upp till dig vad du gör med ditt liv.
*Flash* är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 17:18   #86
yxmannen

Citat:

tror du inte fula brudar kan ****** som gudinnor då?

Jag får inte stånd av en ful gudinna dock.
Gammal 2004-05-12, 17:21   #87
perarvid
Registered User

Har ni hört talas om The Ladder Theory? Om inte, ta en kik här: http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
perarvid är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 17:23   #88
bigmcgee
Legitimerat Slan

bigmcgees avatar

Citat:

Jag får inte stånd av en ful gudinna dock.
heh.. dina erektionsproblem kan jag inte hjälpa dig med..

skämt åsido....

jag kan inte göra annat än hålla med flash...
Gammal 2004-05-12, 17:26   #89
yxmannen

Citat:

heh.. dina erektionsproblem kan jag inte hjälpa dig med..

Nej, är det du på fotot kan du nog dessvärre inte det.
Gammal 2004-05-12, 17:29   #90
bigmcgee
Legitimerat Slan

bigmcgees avatar

Citat:

Nej, är det du på fotot kan du nog dessvärre inte det.
hehe ja det är jag på fotot och jag känner mig lite lättad över att du inte tänder på mig..

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:34.