Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-05-12, 14:07   #46
abbe
Skåning

abbes avatar

Reg.datum: Aug 2003
Om 10-15 år kan en snygg fast dum brud både vara ful och dum men den fula men bra bruden är iaf fortfarande bra.
abbe är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:08   #47
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Hur Cali ser ut själv har ingen relevans i frågan.

Man kan ej rå för att man attraheras(eller inte) av si eller så, oavsett hur man ser ut själv.

Det där är ju aningen komplicerat, att vara attraherad i någons kropp och egenskaper men ej av andra viktiga attribut, som till exempel ansiktet!

Du måste tänka såhär, är jag attraherad av 'henne'.

Helheten alltså. Kemin verkar funka, hon har de egenskaper du tycker om och det funkar i sängen.

Men min fråga är, har du problem att se henne upp i ansiktet vid konversation? Om inte, kör på, låter som en pangbrud annars.

Du verkar tycka om hennes personlighet, egenskaper och kropp.

Jag har varit i ungefär samma sits där allting klaffat förutom vissa attribut man kanske inte attraherats av i ansikte.

Vad beror detta på? Mediasamhället? Nej, man attraheras av helt olika ting helt enkelt. Vissa gillar stora näsor, andra mindre.

Olika form på ögon, hårfärg,hakor etc etc kan attrahera olika.

Så länge du inte anser att hennes ansiktes utseende är något problem för dig så kör på.

Tänk också på, det som är fult för en person kan vara vackert för en annan.

PS. Ser hon ut som abbe är det ett kap!

Gammal 2004-05-12, 14:10   #48
Grahn
Registered User

Grahns avatar

Reg.datum: Jul 2002
Någon form av attraktion lär det väl finnas iom att slyngeln lyckats utvärdera henne sängvägen.
Grahn är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:11   #49
joak1m
Registered User

joak1ms avatar

Reg.datum: Jan 2003
jag skulle dra därifrån så fort jag kunde innan det blev för seriöst, om du inte kan titta henne i ansiktet hur ska du då kunna stå ut med henne i år efter år?

jag träffade själv en ful tjej som var "under" mig nyligen och jag undvek henne snabbt och smidigt, bäst för båda på så sätt istället för att lura henne in i något som du egentligen inte vill vara i... och ja, det har hänt att tjejer som är över mig gjort samma sak mot mig,, naturens lagar =)
joak1m är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:11   #50
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Citat:
Originally posted by Grahn
Någon form av attraktion lär det väl finnas iom att slyngeln lyckats utvärdera henne sängvägen.
Correctamundo Grahnen!
Gammal 2004-05-12, 14:12   #51
abbe
Skåning

abbes avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Originally posted by Kwon

PS. Ser hon ut som abbe är det ett kap!

Ja, jag har verkligen ngt som man kan kalla "radioutseende"... problemet är bara att min dialekt inte tillåter mig att prata i radio.
abbe är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:14   #52
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Citat:
Originally posted by abbe

Ja, jag har verkligen ngt som man kan kalla "radioutseende"... problemet är bara att min dialekt inte tillåter mig att prata i radio.
Precis! Utseendet e ok! Men vafan, svälj gröten!

Gammal 2004-05-12, 14:25   #53
mangs
I´m just kidding. Or am I?

mangss avatar

Reg.datum: Oct 2001
Citat:
Hur Cali ser ut själv har ingen relevans i frågan.

Man kan ej rå för att man attraheras(eller inte) av si eller så, oavsett hur man ser ut själv.

Det där är ju aningen komplicerat, att vara attraherad i någons kropp och egenskaper men ej av andra viktiga attribut, som till exempel ansiktet!

Du måste tänka såhär, är jag attraherad av 'henne'.

Helheten alltså. Kemin verkar funka, hon har de egenskaper du tycker om och det funkar i sängen.

Men min fråga är, har du problem att se henne upp i ansiktet vid konversation? Om inte, kör på, låter som en pangbrud annars.

Du verkar tycka om hennes personlighet, egenskaper och kropp.

Tänk också på, det som är fult för en person kan vara vackert för en annan.

Det Kwon säger ovan stämmer bra, det är du som skall ta beslutet och du skall tänka på vad du tycker. Känner du ingen attraktion så lär det ju ändå inte hålla. Tycker du om henne som hon är så skall du köra vidare och inte vara orolig för vad andra tycker om hennes utseende. Tycker du att hon är ful så förstår jag faktiskt inte varför du hamnat i den sits som du gjort? Skönheten kommer från insidan och skönheten ligger i betraktarens ögon. Floskler givetvis men gillar du inte vad du ser så säger det mig att hon inte är rätt för dig och tanken är kanske inte att ni skall vara ihop.
Jag skulle inte kunna tänka mig att vara ihop med någon som jag inte tror mig ha en framtid tillsammans med. För att ha en framtid tillsammans så bör många punkter vara uppfyllda från båda håll. Sedan får man värdera dessa punkter vartefter. Med tiden förändras ens egna ideal. Det som du idag tycker känns viktigt kan kännas obetydligt om några år. Jag tycker inte att man skall "stå ut" med en partner som man egentligen inte vill vara med. Då är det bättre att bryta upp och hitta någon som passar er båda bättre.

Lycka till!

Senast redigerad av mangs den 2004-05-12 klockan 14:47.
mangs är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:25   #54
mangs
I´m just kidding. Or am I?

mangss avatar

Reg.datum: Oct 2001
Citat:

Precis! Utseendet e ok! Men vafan, svälj gröten!

Där hade Kwon INTE rätt!
Gammal 2004-05-12, 14:45   #55
Officer
Registered User

Officers avatar

Reg.datum: Sep 2002
Jag är oftast inte för massa kärlekssnack, men here it goes:

Cali, du är nog gravt störd.

Problem analyserat, problem löst.
Officer är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:47   #56
Viveqa
Registered User

Viveqas avatar

Reg.datum: Nov 2001
Citat:
Originally posted by Yankeee
Frågan är kanske om han vill dumpa henne för att tror att andra tycker hon är ful när han egentligen tycker att hon är snygg. Lite rädd för vad andra tycker kanske?
det där undrar jag också
Viveqa är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:48   #57
mr ruhl
Registered User

mr ruhls avatar

Reg.datum: Jul 2003
roligaste tråden på länge skrattade så att tårarna sprutade när jag läste den tror helt seriöst att du är ful som stryk själv..jaja du kan ju visa den här tråden åt tjejen så behöver du knappast göra slut med henne, hon lär ju hinna före
mr ruhl är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:52   #58
gordongekko
Registered User

Reg.datum: Jan 2004
ja herrejäklar.. Du måste verkligen ha ett jobbigt liv. Tolka mig inte fel nu men det finns vissa saker som man _inte_ bör ta upp på forum och detta faller under den kategorin. Till att börja med sitta och dissa henne och sedan glorifiera dig själv. Jag hade kunnat förstå det om du varit 15 men du är 25?!?

Vad vi än säger här så är det du som ska ta beslutet. I bland tar man fel beslut men man lär sig av sina misstag. Det är så man växer som person. Sitta och influeras av ett internet forum för att ta ett sådant beslut så börjar det nog bli dags att omvärdera sin situation.

Just my two cents.
Gammal 2004-05-12, 14:52   #59
MissBee
Registered User

Reg.datum: Feb 2004
Re: Jag dejtar en ful tjej....what to do...

Citat:
Originally posted by cali

Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....

Det kanske är du som inte är värdig henne!!! Måste man vara snygg för att vara värdig dig?! Vad gör dig så speciellt och snygg då?
MissBee är inte uppkopplad  
Gammal 2004-05-12, 14:54   #60
emmzan
SL-Kirurg

emmzans avatar

Reg.datum: Mar 2002
Re: Jag dejtar en ful tjej....what to do...

Citat:
Originally posted by cali
Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så....
Läs det där en gång till cali och fundera på vem som är värdig vem egentligen!

Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:14.