Jet li och Jackie Chan i samma rulle kan inte gå fel, eller?
Den var snyggt gjord, underhållande fightingscener och lite smårolig emellanåt men blev lite långdragen på nåt sätt.
Verkar vara en rulle som är antingen hatad eller älskad? För mig funkade den bara inte, även fast jag diggar honom.
jo jag har märkt det med, folk tenderar att antingen hata eller älska dne filmen, iikväll blir det bubba ho-tep, av nån jäkla anledning har jag inte sett den än
jo jag har märkt det med, folk tenderar att antingen hata eller älska dne filmen, iikväll blir det bubba ho-tep, av nån jäkla anledning har jag inte sett den än
Bubba Ho-Tep är sjukt skön. Även det en typisk lågbudgetrulle, men det har ett djävulskt bra soundtrack och tycker skådespelet är klockrent för rullen
__________________ Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Räknar du bort Evil Dead-serien så är Bubba den bästa Bruce Campbell-filmen
Så sjukt klockren.
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
skulle ha kollat på bubba ho-tep ikväll, istället blev det "bone sickness", herrejävla gud vilken värdelös skitfilm, hade läst om den och den verkade schysst, har faktiskt fått några fina recensioner (inte på imdb dock) och skulle vara extremt mycket gore i den.
visst fan var det massa gore, men seriöst så funkade inte lingondricka och utgånget från charkdisken som rekvisita.
Folk i slappa gummidräkter funkar bevisligen inte heller bra som zombies.
Arslet som skrev recensionen och gav den 5 av 6 på moviemix borde bli zombiemat själv.
Nånstans hade jag även läst att det var bra skådespelare vilket MÅSTE ha vart ett skämt (elakt att luras i en recension) jag fick starka vibbar av hemproducerad porrfilm från 80 tal av rollprestationerna.
nej nu är jag förbannad och ska sova, förhoppningsvis drömma att jag slår ihjäl filmteamet.
en 1:a på en tiogradig skala känns på tok för bra, minus ett känns faktiskt för bra också. Så jag skiter i poängsättningen.