twilight... ungdomsvampyr rulle.. rätt så medelmåttig. inte så mkt känsla för karaktärerna med mera... en del snygga scener, och en del "varför i h-e?" ger den 2.5/5 kärringen tyckte bättre om den.
Bra film, fantastiskt snyggt filmad. Fast jag har problem med svenska skådespelare ibland, speciellt då de med små roller som känns lite för amatörmässiga ibland. Samt de jevla kattarna, varför har de kvar den scenen?
Fast jag har problem med svenska skådespelare ibland, speciellt då de med små roller som känns lite för amatörmässiga ibland. Samt de jevla kattarna, varför har de kvar den scenen?
+1
Gillade filmen grymt mycket och tycker att skådespelarinsatserna var bättre än i många svenska filmer... kattscenen störde jag mig dock ordentligt på, kändes som att den inte passade in alls.
Garvade högt flera gånger till denna lite gulliga film. Perfekt att se med bruden om man inte har något att göra. Den speglar blondiner på ett trovärdigt sätt.
Garvade högt flera gånger till denna lite gulliga film. Perfekt att se med bruden om man inte har något att göra. Den speglar blondiner på ett trovärdigt sätt.
haha lever du fortfarande? eller du kanske såg den i ensamhet