Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-11-18, 11:31   #16
martin_vbg
Registered User

martin_vbgs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Osciz
Jag tränar på fysiken ibland ochså, har kort där och ett annat gym som ligger 5min från mig
Fysiken Gibraltar är jäkligt schysst tycker jag. Stort utbud med både vikter, maskiner och fräscha brudar vilket ibland kanske kan vara en nackdel *whistle*
Gammal 2006-11-18, 11:33   #17
Osciz
Serious mass

Oscizs avatar

Reg.datum: Sep 2006
Ja, sant. Blev förvånad dem hade 50kg hantlar , på mitt andra gym finns 40kg hantel som högst. Men det är helt OK gym, Pluggar du på chalmers eller ? så du har ganska nära isf ?
Osciz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-18, 19:02   #18
martin_vbg
Registered User

martin_vbgs avatar

Citat:
Ja, sant. Blev förvånad dem hade 50kg hantlar , på mitt andra gym finns 40kg hantel som högst. Men det är helt OK gym, Pluggar du på chalmers eller ? så du har ganska nära isf ?
Dom har ju 69kg hantlar, inte för att jag har någon större nytta av dom och inte heller 50kgs

Jepp jag pluggar på chalmers, bor väl 1,5km från fysiken så det är en lagom bit för att värma upp.
Gammal 2006-11-19, 21:28   #19
martin_vbg
Registered User

martin_vbgs avatar

19/11

Ryggpass med lite inslag av baksida axlar.

Rygg:

Uppvärmning:
Latsdrag
14x38kg

Chins:
3xkroppsvikt...
6xkroppsvikt (mycket mysko precis lika strikt och inte mycket vila).

Latsdrag: (eftersom jag var för klen för chins) rep/kg
8x59
8x52
8x52
8x52

Marklyft: rep/kg
12/50
8/70
8/80
6/80 (Hade kunnat göra fler men en timme innan jag gick till passet så stack det till i ryggen och det kändes av lite under passet).

Dragrodd:
12x38
8x59
8x52
8x52

random fjollövning som är irrelevant.
12x
10x
10x

Baksida axlar i en maskin så det är inte heller relevant vad jag tog i övningen.

Passet kändes piss, dålig energi och lite känningar i ryggen lite innan jag gick till passet. Har suttit med laptopen och pluggat/surfat i soffan i tre dagar det har förmodligen med det att göra...
Gammal 2006-11-19, 21:33   #20
Osciz
Serious mass

Oscizs avatar

Harru inget träningschema du går efter ?
Joggar du runt den 2km slinga som finns vid fysiken eller ?
Gammal 2006-11-19, 21:41   #21
Torre
Registered User

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av martin_vbg

random fjollövning som är irrelevant.
Ah, min favoritövning.

Men men, nu är du är igång med träningen är det bara att fläska på i marken igen. Vi vet ju att du är stark där!

Är det där breda latsdrag du körde efter chinsen? Borde väl vara bättre med smala isf?
Torre är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 21:46   #22
martin_vbg
Registered User

martin_vbgs avatar

Citat:
Harru inget träningschema du går efter ?
Joggar du runt den 2km slinga som finns vid fysiken eller ?
Nja, har hänt två gånger hitills men det kommer nog bli mer av det snart, har lite ont om tid jusst nu. Styrka går först sen kondition av någon anledning

Nja, jag har väl inget riktigt träningschema egentligen. Jag har vissa muskelgrupper jag brukar köra ihop sen om det blir en måndag eller fredag det skiter jag i, bara jag går igenom hela kroppen på en vecka.
Jag tycker det är dummt att ha ett strikt schema ifall det skulle ta lite längre tid någon gång för träningsvärk eller något sånt att släppa eller att man har lite ont. Då vilar jag hellre den muskelgruppen och kör något annat.
Gammal 2006-11-19, 21:48   #23
martin_vbg
Registered User

martin_vbgs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Torre
Ah, min favoritövning.

Men men, nu är du är igång med träningen är det bara att fläska på i marken igen. Vi vet ju att du är stark där!

Är det där breda latsdrag du körde efter chinsen? Borde väl vara bättre med smala isf?
Jag vet att det är din(a) favoritövning(ar)!

Ja det är breda latsdrag. Jag kände mig inte riktigt slut i latsarna så jag valde att köra brett även i draget.
Gammal 2006-11-19, 21:52   #24
Osciz
Serious mass

Oscizs avatar

Jo, Annars har dem väl löpband på fysiken ? om man inte vill springa i kylan.

Ja det är sant. Jag har ganska svårt att följa mitt schema nu eftersom jag har innebandy på fysiken vissa dagar och då går det inte ihop med min gymmning, och jag orkar inte både gym,innebandy,plugg och skol-idrott på samma dag. Men men, kämpa på , blir det något pass imon ?
Gammal 2006-11-20, 14:25   #25
martin_vbg
Registered User

martin_vbgs avatar

Citat:
Jo, Annars har dem väl löpband på fysiken ? om man inte vill springa i kylan.

Ja det är sant. Jag har ganska svårt att följa mitt schema nu eftersom jag har innebandy på fysiken vissa dagar och då går det inte ihop med min gymmning, och jag orkar inte både gym,innebandy,plugg och skol-idrott på samma dag. Men men, kämpa på , blir det något pass imon ?
Ja jag ska köra idag runt 7-tiden förmodligen.
Jag funderar också på att börja köra innebandy, de har två olika grupper va? Och kör varje dag en viss tid?
Gammal 2006-11-20, 17:26   #26
Osciz
Serious mass

Oscizs avatar

Japp, en som är "för alla" sen en annan som är för "avancerad" (man bör spelat några år)

Jag vågar mig inte på avancerad ,hehe, När jag går på den vanliga som är för alla så tycker jag dem är svin bra så kan ju bara fantisera om hur dem är på avancerad jag brukar köra onsdagar 16:00 och lördag,söndag
Gammal 2006-11-20, 17:27   #27
Osciz
Serious mass

Oscizs avatar

Japp, en som är "för alla" sen en annan som är för "avancerad" (man bör spelat några år)

Jag vågar mig inte på avancerad ,hehe, När jag går på den vanliga som är för alla så tycker jag dem är svin bra så kan ju bara fantisera om hur dem är på avancerad jag brukar köra onsdagar 16:00 och lördag,söndag
Gammal 2006-11-20, 17:28   #28
Osciz
Serious mass

Oscizs avatar

Gammal 2006-11-20, 17:43   #29
Osciz
Serious mass

Oscizs avatar

Ojda... Va många inlägg det blev *s*, Stod det va något fel med databasen, aja,... Admin: du kan ta bort 2inlägg där om du ser detta !
Gammal 2006-11-20, 20:15   #30
martin_vbg
Registered User

martin_vbgs avatar

Citat:

Ok, får se om man kan pressa in något pass på innebandyn i mitt väldigt tajta schema Jobb/Plugg/Hårdträning är en svår kombination... Nu är det gymmet som gäller

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:44.