Nu blev du liiiite min fiende eftersom du har så jäkla bra form En annan väntar till sommaren innan jag ska deffa seriöst :P Nu satsar jag på att bygga mig så stor jag någonsin kan istället!
__________________ Lundaläkarstudent mot athletic fitness på Decembercupen 2012!
Som andra folk tycker jag det är förvånande att du tar så mycket i hantelpress i förhållande till bänkpressen. Själv maxar jag ca 90 kg bänk men kan bara använda 13,5kg hantlar i hantelpress. tror du kan ta mer i bänkpress så du borde testa o maxa i smithmaskin i övrigt ser det väldigt bar ut
Lustigt fenomen det där..."lider" själv utav det eller vad man nu ska säga. Jag har också maxat 90 kg i bänk men gör 5-6 reps med 36kgs hantlarna i plan hantelpress. Som tur är är man inte lika svag i båda i alla fall :P
__________________ Lundaläkarstudent mot athletic fitness på Decembercupen 2012!
Nu blev du liiiite min fiende eftersom du har så jäkla bra form En annan väntar till sommaren innan jag ska deffa seriöst :P Nu satsar jag på att bygga mig så stor jag någonsin kan istället!
Haha tack, kul me lite motstånd Såg du att jag tog 30 i hantelpress nu då?
Kommentar:
Bra pass, kändes som jag hade mycket energi och motivation under passet. Sen tror jag även jag ska skriva vikt+reps så som jag har skrivit nu i framtiden, är de ok? ni fattar va?