Citat:
Ursprungligen postat av Klein
Jag har tränat nån månad om året under de 6 åren i fråga. Jag har gått upp 15 kilo sen jag satte igång i mitten av februari. På de översta och nedersta korten skiljer det cirka 9-10 kilo och 5 cm i arm. Ska fixa bättre bilder (utomhus och helkropps) i slutet av denna månad. Har dead line för en privat bästa fysiken tävling då mellan mig och en polare.
|
Alltså, av det man ser på bilderna så är det en tränad kropp. Om du med "nån månad" menar en gång i veckan i 30 veckor så... det kan jag köpa. Otränade personer brukar t.ex. inte ha speciellt bra axlar. Trapezius skvallrar också om träning och benen ser även dem för bra ut för att knappt ha tränats.
Hållningen tyder iof på att det suttits för mycket men det ser ändå ut som en kropp som utsatts för regelbunden träning. Bättre bilder skulle visserligen kunna berätta något annat men som det ser ut nu tror jag helt enkelt inte på det du påstår.
Har en god vän som tränat i snart 10 år och brukade sitta på en riktigt respektabel mängd muskler. Senaste två åren har han dock bara kört kanske 6 månader med lättare träning och annars varit rätt stillsaittande. Han har nog tappat minst 10Kg, kvalitetsmassa. Det säger nog en del om vad som händer vid lång inaktivitet...