Jag har problem med ett program som heter Metastock professional v.9. Har använt det i över 1 år och plötsligt för någon dag sedan sluta det fungera.
När jag öppnar programmet kommer jag som vanligt till en inloggningsruta men när jag sedan ska öppna och ladda upp själva programmet så får jag ett felmeddelande.
Har prövat att avinstallera och sedan installera. Har gjort en virussökning, har letat efter spyware, har prövat att rensa alla besläktade filer i registret (dock vet jag inte om jag verkligen tog bort alla).
Iaf det viktigaste är vad som just står på felmeddelandet. Såhär ser de ut (bild). Och jag vet inte riktigt hur man ska tolka dessa fellmeddelanden men filen "mswin" är själva programmets namn. Sedan står det "ModName: shell32.dll" Kanske är det något fel med den här .dll filen?
Hur ska man lösa detta?
(Vill helst inte formatera datorn eller något liknande då jag har för mycket filer o liknande som jag inte vill förlora och sedan vet ja inte irktigt hur man gör med formatering osv...Man borde kunna lösa det på ett lättare sätt)