Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-06-10, 14:22   #1
polski
Registered User

polskis avatar

Reg.datum: Sep 2005
Gym i sydostasien?

Planeras en resa om drygt ett år där thailand, vietnam, kambodja, malaysia (+borneo) och ev. bali kommer att besökas. någon gymråtta som semestrat i dessa länder och inte kunnat hålla fingrarna ifrån deras gym och kanske kan tipsa om något bra gym som måste besökas. Kan själv tipsa om kata beachs gym i thailand, Dons Gym, kändes som att man var i ett garage, härliga bilder på arnold på väggen, vikter fulla med rost osv...hardcore med andra ord!
polski är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-10, 14:43   #2
Chris
Registered User

Chriss avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av polski Visa inlägg
Planeras en resa om drygt ett år där thailand, vietnam, kambodja, malaysia (+borneo) och ev. bali kommer att besökas. någon gymråtta som semestrat i dessa länder och inte kunnat hålla fingrarna ifrån deras gym och kanske kan tipsa om något bra gym som måste besökas. Kan själv tipsa om kata beachs gym i thailand, Dons Gym, kändes som att man var i ett garage, härliga bilder på arnold på väggen, vikter fulla med rost osv...hardcore med andra ord!
Orka åka utomlands för att uppleva andra gym. Njut av vädret och maten istället!
Chris är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-10, 14:57   #3
Löjtnant Blank
AKA Kapten Klänning

Löjtnant Blanks avatar

Reg.datum: Feb 2004
Du ska alltså åka nästa sommar, men frågar om gym redan nu? Du måste älska att planera i förväg.
Löjtnant Blank är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-10, 15:06   #4
Lexidos
Registered User

Lexidoss avatar

Reg.datum: Jan 2005
orka, jag struntade helt i att träna när jag har rest. Tog igen allt hyffsat snabbt när jag kom hem.
Om du har mer vilja än jag hade kan du alltid köra lite armhävningar osv men orka.
Njut av maten o vädret istället!
Lexidos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-10, 15:49   #5
Fartman
Registered User!

Fartmans avatar

Reg.datum: Nov 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Lexidos Visa inlägg
orka, jag struntade helt i att träna när jag har rest. Tog igen allt hyffsat snabbt när jag kom hem.
Om du har mer vilja än jag hade kan du alltid köra lite armhävningar osv men orka.
Njut av maten o vädret istället!
Det har aldrig slagit dig om att vissa av oss faktiskt gillar att träna?
Gammal 2007-06-10, 16:13   #6
Lexidos
Registered User

Lexidoss avatar

Reg.datum: Jan 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Fartman Visa inlägg
Det har aldrig slagit dig om att vissa av oss faktiskt gillar att träna?
Vem här gör inte det? Men det kommer inte att gå. Enda landet där jag såg ett gym på var i thailand. Sen gick jag inte o letade aktivt heller.
Men jag lovar att det inte kommer att gå. Reser man ensam är det nog enklare att få tillfälle till träningen men reser man med flera så kommer det inte att bli av. När man backpackar så kommer man lägga större delen av sin tid till att ta sig mellan platser samt att titta o uppleva saker.
Lexidos är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-10, 17:58   #7
polski
Registered User

polskis avatar

Reg.datum: Sep 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Chris Visa inlägg
Orka åka utomlands för att uppleva andra gym. Njut av vädret och maten istället!

Självklart åker jag inte iväg för att uppleva andra gym men att då och då klämma in ett träningspass skadar inte....ska nog vara iväg ca 4 månader.
polski är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-10, 18:04   #8
Chris
Registered User

Chriss avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av polski Visa inlägg
Självklart åker jag inte iväg för att uppleva andra gym men att då och då klämma in ett träningspass skadar inte....ska nog vara iväg ca 4 månader.
Åk till ett tempel och lär dig kung fu istället. Som i Kill Bill 2. Typ.
Chris är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-11, 05:09   #9
no1fitness
no1bootybuilder

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Lexidos Visa inlägg
Vem här gör inte det? Men det kommer inte att gå. Enda landet där jag såg ett gym på var i thailand. Sen gick jag inte o letade aktivt heller.
Men jag lovar att det inte kommer att gå. Reser man ensam är det nog enklare att få tillfälle till träningen men reser man med flera så kommer det inte att bli av. När man backpackar så kommer man lägga större delen av sin tid till att ta sig mellan platser samt att titta o uppleva saker.
Jag har varit ute och backpackat i flera års tid totalt ( Thailand, Malaysia och Bali ) och jag hade inga som helst problem med att hitta gym eller att ha tid/lust att träna.
Det är ju jättespännande att träna på nya ställen.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:41.