Hej på er. Har läst på forumet lite till och från och jag märker att det finns en hel del experter här och det är av den anledningen jag vänder mig hit för att få svar på lite frågor.
Senaste åren har jag klättrat otroligt mycket i vikt. Nu har jag bestämt mig för att sätta stopp för det. Som ni säkert vet så är det inte ovanligt att man får hudbristningar vid en snabb viktuppgång, men även viktnedgång.
Jag är runt 185 cm lång och väger 110 kg. Min hud ser förfärlig hud, men det är något jag får acceptera.
Det viktiga för mig är att komma i form för att må bra. Kommer troligtvis aldrig, aldrig våga visa mig på stranden, men det är sak jag får ta med min psykolog istället för att plåga er med jag-är-tjockis-som-mår-jättedåligt-snack.
u har jag en himla massa hudbristningar överallt på kroppen och jag vill göra allt för att inte få fler.
Min fråga är helt enkelt: Hur förebygger jag bristningar och slapp hud i samband med viktnedgång?
Att inte gå ner i vikt FÖR snabbt är ju något som är självklart om man vill undvika att få bristningar.
//MVH muchviktig