2006-08-24, 17:21
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2005
|
SSUs valfilm
Har ni varit inne och sett SSUs valfilm? För att vara en valfilm tycker jag den är helt okej gjord, absolut ifall man jämför med moderaternas Magohny Mats t.ex. Det är bra skådespelatinsatser och en bra idé, att ha Romeo & Julia storyn till ett sånt här syfte för att jämföra den röda sidan med den blåa tycker jag är häftigt.
Vad tycker ni?
Se filmen på http://www.ssu.se
|
|
2006-08-24, 19:58
|
|
crackoholic
Reg.datum: Aug 2004
|
jag tycker att det är förvriden propaganda. Lågt gjort av ssu
|
|
|
2006-08-24, 20:34
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Det är ren jävla bullshit och det är inte mycket som stämmer om de blå. Alldeles för mycket smutskastning från SSUs sida. Varför kan de inte göra en film som handlar om deras politik och inte MUFs?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2006-08-24, 20:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Det är ren jävla bullshit och det är inte mycket som stämmer om de blå. Alldeles för mycket smutskastning från SSUs sida. Varför kan de inte göra en film som handlar om deras politik och inte MUFs?
|
Känns det inte lite fånigt att säga en sådan sak, med tanke på länken du har i din signatur?
|
|
|
|
2006-08-24, 20:47
|
|
crackoholic
|
Scythe: menar du att den är lika illa som ssu's film? Dessutom så står det inte att den är gjord av moderaterna... kan lika gärna vara centerpartiet
|
|
|
2006-08-24, 20:50
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av akAn
Scythe: menar du att den är lika illa som ssu's film? Dessutom så står det inte att den är gjord av moderaterna... kan lika gärna vara centerpartiet
|
Jag jämförde inte filmerna, utan störde mig på att mela klagade på smutskastning och pissande på "andra sidans" politik när hon själv tillhör en förening som inte drar sig för att göra det.
|
|
|
|
2006-08-24, 20:53
|
|
crackoholic
|
Muf smutskastar inte alls lika mycket som ssu. Menar du att mela talar för en förening genom att ha en länk i sin signatur?
|
|
|
2006-08-24, 20:54
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av scythe
Känns det inte lite fånigt att säga en sådan sak, med tanke på länken du har i din signatur?
|
Moderaternas valfilm handlar om Moderaterna. Vi pratar om Moderaterna när vi är ute. Att sedan folk gör filmen är sossarna är en annan sak.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2006-08-24, 20:55
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2004
|
Underhållande tycker jag.
Citat:
Muf smutskastar inte alls lika mycket som ssu. Menar du att mela talar för en förening genom att ha en länk i sin signatur?
|
Att två fel gör ett rätt är vänsterretorik.
|
|
|
2006-08-24, 21:02
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Det är din uppfattning. Jag har inte påstått att den ena är värre än den andre, bara att mela skjuter sig själv i foten med en sådan kommentar, främst med tanke på länken hon har i sin signatur.
|
|
|
|
2006-08-24, 21:08
|
|
Regustered Abuser
Reg.datum: Apr 2006
|
Tänk om alla partier skulle tänka lite mer på sin egen politik istället för att spendera sina budget till att smutskasta andras politik.
|
Konventionell styrketräning
|
|
|
2006-08-24, 21:11
|
|
Ripped to the bone!
Reg.datum: Oct 2005
|
Osmakligt.
"Saldot på privatkontot" Jaha, du menar mina pengar som jag har slitit ihopa? Ja visst, ta du hälften och ge det till de som inte orkar jobba!
|
2006-08-24, 22:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wennerberg
Osmakligt.
"Saldot på privatkontot" Jaha, du menar mina pengar som jag har slitit ihopa? Ja visst, ta du hälften och ge det till de som inte orkar jobba!
|
+1 Plus jävla ett!! Det är ju pengar som man själv slitit ihop. Arbetskraft for teh win. Arbeit macht frei.
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
|
|
|
|
2006-08-24, 22:27
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Perverst och motbjudande...
|
|
|
2006-08-24, 22:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Hahaha
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:19.
|

|