I dagens avsnitt var det en kändis som var med och gästskådespelade. Vad heter? Vad har han varit med i för filmer? Det gnager sönder min hjärna när jag inte kommer på det....
I dagens avsnitt var det en kändis som var med och gästskådespelade. Vad heter? Vad har han varit med i för filmer? Det gnager sönder min hjärna när jag inte kommer på det....
ja visst var han snygg
__________________ Säger som Strandbyggarn, säg till om den där gainern funkar ;D. Blev förjävla sugen på att prova den nu. Har gått upp från 57kg till 58kg på ca 4 år. Har star nutritions gainer pro nu. Men den verkar inte hjälpa särskillt mycket.
Du menar väl William Sadler (I) antar jag. Köpte hans film igår. Från 1992 Tresspas med ice Cube och Ice T.