Nee, man tycker ju inte det, men jag har sett detta klipp på ett annat forum, och då klagades det på Fox osv. Minns int så bra:P
Ja, det framställs ju inte som en kulturell oas, med trevliga gårdsfester och dans runt elden... Men det de säger är ju sant. Sen får man bilda sig en egen uppfattning om det är bra eller dåligt.
Ibland vet man inte riktigt om man vågar svara vad man tycker på den frågan. Inte för att man inte står för vad man tycker, utan för att man vill slippa konstiga blickar och till och med stryk för det.
Men ja, jag tycker att det är dags att göra något åt det.
Tror även de större partierna vill det, men det är ju så att ingen riktigt vågar :P
Det är ett känsligt ämne helt klart.
Geeeeeh inför språktest och skicka ut alla som inte klarar att integrera sig i samhället. För faaaan de förstör för hederliga med utländskt utseende. Helvete också.
Jag betvivlar inte att problemet existerar, däremot fick man intrycket av att "Sverige/Malmö har tappat kontrollen över de bråkiga muslimerna" snarare än att "Sverige/Malmö har ett problem de inte tar tag i".
Man får inte glömma vilken kanal som sände inslaget. Och det är faktiskt inte heller svårt att lista ut varför de gjorde det.