Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-06-24, 12:24   #1
BigForre
Registered User

BigForres avatar

Reg.datum: Dec 2004
Smile Era bästa topplistor (musik)...

Själv måste jag nästan kalla mig för musikälskare, ägnar mycket tid åt att sitta och lyssna igenom ny och gammal musik. Klassisk rock är väl den genre som jag gillar mest, men är en allätare när det kommer till musik och det är väldigt få musiktyper som går bort. Älskar att vara uppdaterad på ny musik och är ofta den som får komponera ihop en skiva med lite ny radio/dans-musik när det vankas hemmafest...är dock relativt dålig på topplistor, vilka kan vara ett bra hjäpmedel för att inte missa ny musik...

Det jag tänkte med den här tråden är att ni skulle få tippsa om en topplista/sida som ni gillar när det kommer till musik, skriv gärna ner vad för musik den avhandlar och varför ni tycker att den är bra...

En topplista som jag ofta besöker är http://www.deejaypromo.com/charts.asp?chart=SDC. Swedish dance chart, updateras varje måndag.
BigForre är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-06-24, 12:59   #2
n1tro
MOARR! INC.

n1tros avatar

Reg.datum: Jul 2004
GNR/Metallica/Maiden/Sabbath
n1tro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-06-24, 13:23   #3
Röda_Lacket
legitimerad oskuld

Reg.datum: Oct 2005
Angående swedish dance chart så är det enligt mig världens sämsta lista nja kanske klubbscenen i afghanistan är sämre. Vill du ha musik är ny och fräsh lyssna då på http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/ finns program för nästan alla smaker där i världsklass. Spelar ingen roll vad andra tipsar om för det finns inga bättre program än dom på radio1 om du gillar klubbmusik.
Röda_Lacket är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:17.