2006-06-01, 20:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Ang Missy tråden i medlemsbilder
Själv så tycker jag inte bilderna var så dåliga alls, visas hur det ser ut från sidan, bakifrån, framifrån. Visst framifrån var kanske inte bästa kvalitén men det är ju helt okej? Eller måste man isåfall flexa?
Varför är inte Yes tråden låst isåfall? Kan man bedömma fysiken hans alls där?
Decibelvis tråden är väl i samma "klass" som Missy anser jag iaf, och den första bilden är ju inte i bra klass alls. Men den 20dagar senare var däremot bättre.
Fortrollande: Har inte bättre bilder än Missy enligt mig iaf.
Orkar inte gå igenom flera trådar än dit ner.
Men om nu en tråd blir spammad med inlägg. Kan inte dom inläggen som inte är relevanta isåfall raderas och låta tråden vara öppen?
Tycker det är så fel bara att vissa trådar får vara kvar, fast andra som iaf visar något blir låsta. Hade det varit en mullig/tjock tjej/kille som visade dom bilderna hade det knappast blivit så att den blev låst.
|
|
|
2006-06-01, 20:46
|
|
Ich bin Bananatastic!
Reg.datum: Jan 2004
|
Varför bryr ni er så mycket, tycker ni det är dålig kvalitet eller något annat så är det väl bara att sluta läsa tråden. Missy kommer ju aldrig våga posta något här igen
|
|
|
2006-06-01, 20:50
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zakath
Missy kommer ju aldrig våga posta något här igen 
|
och det är du ledsen för varför?
problemet är att många inte förstod vad hon ville med bilderna. Hon postar bilder och antar att hon vill ha kommentarer och eftersom hon inte ger mer info så gissar många vilken feedback hon vill ha och utifrån dom gissningarna säger dom att det inte går att bedömma hennes fysik.
Hade hon däremot postat på snyggast.se hade hon nog fått en annan feedback. Yes ville just visa att han hade gått ner i vikt och fick också kommentarer om det och inget annat vad jag kommer ihåg.
|
|
2006-06-01, 20:51
|
|
Curl til you hurl!
Reg.datum: Apr 2001
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zakath
Varför bryr ni er så mycket, tycker ni det är dålig kvalitet eller något annat så är det väl bara att sluta läsa tråden. Missy kommer ju aldrig våga posta något här igen 
|
Frågan är väl egentligen om "Missy" ens existerar..
Tigerkotten - nu är du för en lättare moderering - när det kom till Rajtantajtan som inte hade brutit mot några regler, men som du störde dig på.. då gapade du om ban. Waz up wit that?
|
|
|
2006-06-01, 20:52
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Lol.
Vad kan man säga mer än sura avundsjuka tjejer, killar som vill scora poäng hos de sura tjejerna och moderatorer på powertip. Jävla löjligt är det. Hälften av alla trådar har sämre bilder. That's all I have to say about that.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2006-06-01, 20:54
|
|
Banned
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cilia
|
han vill bli av med oskulden?
|
|
|
2006-06-01, 20:55
|
|
Kolos egen surtant
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Lol.
Vad kan man säga mer än sura avundsjuka tjejer, killar som vill scora poäng hos de sura tjejerna och moderatorer på powertip. Jävla löjligt är det. Hälften av alla trådar har sämre bilder. That's all I have to say about that.
|
och din ingång i det hela är att man bara ska hylla dom som postar?
|
|
2006-06-01, 20:55
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
problemet är att många inte förstod vad hon ville med bilderna. Hon postar bilder och antar att hon vill ha kommentarer och eftersom hon inte ger mer info så gissar många vilken feedback hon vill ha och utifrån dom gissningarna säger dom att det inte går att bedömma hennes fysik.
|
Till skillnad från alla de bilder som andra postar som bara är för jävliga, mina egna inkluderat. Inte fan gick någon loss på det sättet i min tråd.
Vad fick folk att bete sig som arsel och bli så intresserade av att göra sin röst hörd i just den här tråden, medan andra trådar med samma problem har oftast max 5 replies?
Sen kan man ju ge tips utan att behöva spä på och låta som ett arsel, jag trodde de flesta som verkligen brann för sin träning insåg att konstruktiv kritik är det rätta. Fast efter att ha läst den där tråden så började jag känna mig lite ensam.
|
|
|
2006-06-01, 20:56
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
och din ingång i det hela är att man bara ska hylla dom som postar?
|
Man kan ju vara...artig? Som jag alltid är.
|
|
|
2006-06-01, 20:56
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Lol.
|
Exakt!, men slärti, det är bäst att göra som pappa Allan o Co säger.
Nu ska jag in på toan och trimma muschen och snekamma håret.
2006-06-01, 20:57
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pez
Tigerkotten - nu är du för en lättare moderering - när det kom till Rajtantajtan som inte hade brutit mot några regler, men som du störde dig på.. då gapade du om ban. Waz up wit that? 
|
Håller med, vem vet om "Missy" existerar.
Jag fick lov o söka efter rajtantajtan bland minsta posts, jag hittade inget jag tjaffsat med honom om riktigt. Förutom när det handlade om att vara smart grejs lite.
Jag tror du menar hiiiman? Isåfall var det pga han gnällde att folk som ville deffa konstant för han tyckte att dom skulle bulka upp sig istället. Man behöver inte klanka ner på folk ser jag det mera som.
Citat:
Lol.
|
Håller med, visst vissa villa scora poäng. Men tror inte det är riktigt så dock, bara många gillar sådan fysik helt enkelt. Jag tycker inte det är fel att vara vänlig om man nu tycker en sådan sak om en person.
|
|
|
2006-06-01, 20:57
|
|
Banned
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Exakt!, men slärti, det är bäst att göra som pappa Allan o Co säger.
Nu ska jag in på toan och trimma muschen och snekamma håret.
|
|
|
|
2006-06-01, 20:58
|
|
Kolos egen surtant
|
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Man kan ju vara...artig? Som jag alltid är.
|
jag tyckte dom flesta var artiga och sa att hon såg fin ut och skulle få mycket ragg på krogen men mer än det hade dom svårt att bedömma antagligen för att dom just hade svårt att bedömma något mer än det.
Det var väl inte elakt?
jag fick uppfattningen att det var just det hon var ute efter att höra att hon var fin och sexig
|
|
2006-06-01, 20:59
|
|
Living the good life
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pez
|
Antingen använder någon hennes bilder på fler communities, eller så "finns" hon.
|
2006-06-01, 20:59
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
jag tyckte dom flesta var artiga och sa att hon såg fin ut och skulle få mycket ragg på krogen men mer än det hade dom svårt att bedömma antagligen för att dom just hade svårt att bedömma något mer än det.
Det var väl inte elakt?
jag fick uppfattningen att det var just det hon var ute efter att höra att hon var fin och sexig
|
Till skillnad från de flesta som vill höra att du är fula och äckliga? Lura dig inte att någon postar för att de vill ha feedback på specifika kroppsdelar, det existerar inte.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:40.
|

|