2006-04-23, 22:57
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Hur Elaka, Dumma, Fel och Onda är ni?
När jag läste tråden om strandraggarna tänkte jag "jävla äckliga slynor som åker ner på solsemester för att ****** okända killar". Det är inget jag är stolt över, men det var min spontana reaktion. När jag ser tjocka kvinnor blir jag irriterad och ibland lite aggressiv inombords. Jag ser ofta ner på folk som pratar gotländska och karlstadmål, vad det nu kan tänkas heta. Jag kommer fylla på i tråden allteftersom Dumma och Onda tendenser dyker upp, och ni ska göra det samma.
Så.... Hur Fela är ni?
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2006-04-23, 22:59
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Jag ser inget fel med Strandraggarna, dom tvingar ingen.
Om dom lyckas med målet så ger jag dom props för sitt smooth talk.
Jag försöker undvika att vara ond generellt.
|
|
|
2006-04-23, 23:01
|
|
Japp, så är det!
Reg.datum: Aug 2005
|
Jag tänker mycket elaka tankar, men aldrig högt.
|
|
|
2006-04-23, 23:01
|
|
Förslag?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Jag ser inget fel med Strandraggarna, dom tvingar ingen.
Om dom lyckas med målet så ger jag dom props för sitt smooth talk.
Jag försöker undvika att vara ond generellt.
|
Kwone, my man. Det var flicksen som jag spontant kände avsmak för, inte herrarna.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2006-04-23, 23:02
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Hur dum är man om man inte vet att man talar värmländska i Karlstad?
Jag är nog en ganska dryg person som inte gärna umgås med någon jag anser vara långt under min intellektuella nivå eller mindre intelligent än jag. För mig räcker det inte riktigt med att bara vara trevlig.
Dessutom kommer jag på mig själv med att bli lite nöjd när jag kan konstatera att en tjej som är sötare än jag också är tjockare än jag.
|
|
|
2006-04-23, 23:02
|
|
Förslag?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Helena B
Jag tänker mycket elaka tankar, men aldrig högt.
|
Det här är tråden där du får skriva av dig. Här är det OK att vara precis hur fördomsfull som helst, så länge du inte bryter mot Kolozzeums regler  .
|
|
|
|
2006-04-23, 23:03
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath
Kwone, my man. Det var flicksen som jag spontant kände avsmak för, inte herrarna.
|
They got needs too, man?
What's wrong with them?
We all have natural urges and we manifest them in our own special way (different ways).
As long as they ain't hurtin nobody i say Good for them!
/Kwone C
It's a friggin win-win situation.
The ol ladies get what they want and the fellas in Gambia get what they want.
|
|
|
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
Jag brukar inte direkt känna att jag har svårt att relatera till syndabekännelsen då jag går i kyrkan i alla fall, om vi säger så.
|
|
|
|
|
Förslag?
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Hur dum är man om man inte vet att man talar värmländska i Karlstad?
Jag är nog en ganska dryg person som inte gärna umgås med någon jag anser vara långt under min intellektuella nivå eller mindre intelligent än jag. För mig räcker det inte riktigt med att bara vara trevlig.
Dessutom kommer jag på mig själv med att bli lite nöjd när jag kan konstatera att en tjej som är sötare än jag också är tjockare än jag.
|
Karlstad är något speciellt. Den värmländska jag kommit i kontakt med här i Lund har varit sockersöt och gullig. Men Karlstad... Där låter de fruktansvärt korkade bara.
|
|
|
|
2006-04-23, 23:04
|
|
Banned
Reg.datum: Mar 2006
|
Citat:
|
Klart att du blir glad när du kan konstatera att du är ful men smal.
|
|
|
|
|
Svensk mästarinna 2011.
|
Citat:
Karlstad är något speciellt. Den värmländska jag kommit i kontakt med här i Lund har varit sockersöt och gullig. Men Karlstad... Där låter de fruktansvärt korkade bara.
|
Tyst. Du är korkad.
|
|
|
|
|
Förslag?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
They got needs too, man?
What's wrong with them?
We all have natural urges and we manifest them in our own special way (different ways).
As long as they ain't hurtin nobody i say Good for them!
/Kwone C
It's a friggin win-win situation.
The ol ladies get what they want and the fellas in Gambia get what they want.
|
Jag VET, Kwone, men kopplingen mellan hjärna och hjärta fungerar inte alltid som den ska. Det är liksom det den här tråden handlar om.
|
|
|
|
2006-04-23, 23:05
|
|
Svensk mästarinna 2011.
|
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtan
Klart att du blir glad när du kan konstatera att du är ful men smal.
|
Inte ens det - ful men inte lika tjock.
|
|
|
2006-04-23, 23:05
|
|
Förslag?
|
Citat:
Tyst. Du är korkad. 
|
Aha... NU fattar jag.
|
|
|
|
2006-04-23, 23:06
|
|
Japp, så är det!
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Det här är tråden där du får skriva av dig. Här är det OK att vara precis hur fördomsfull som helst, så länge du inte bryter mot Kolozzeums regler  .
|
Det vågar jag inte. Tänker så mycket elakt hela tiden om folk och personpåhopp är förbjudna så. Om jag skulle skriva upp allt så skulle jag känna mig så hemsk. Men det ska bli intressant att se vad folket skriver, så man inte känner sig ensam om det här beteendet.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:05.
|

|