Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kost & Näring

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-01-30, 18:25   #1
krilleh
Banned User

krillehs avatar

Reg.datum: Mar 2005
Kyckling - allergisk?

Hej hej.

För ganska många år sen(när jag var liten), började jag få ont i magen efter jag ätit kyckling. Alltså de liksom gjorde "ont". de gjorde ont i 5 sekunder kanskse sen släppte de. nån minut senare kom de tillbaka.. så höll på de på så i kanske 1-2 timmar innan de gick över helt.

Jag brydde mig inte så mkt, så jag började helt enkelt sluta äta kyckling. Tyckte knappast de var nödvändigt i min kost. Men nu när jag gymmar vil jag gärna kunna äta kycklingen, för det är ju bra protein i, så nu undrar jag er om ni vet vad de kan vara för fel?

Är jag helt enkelt "allergisk" emot de? Ja menar kött går ju fin fint och allt annat. Endast kyckling de känns såhär. Självklart kan jag gå till doktorn, men vill först fråga här.
krilleh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-01-30, 19:25   #2
Liten Men Fet
Registered User

Liten Men Fets avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Ursprungligen postat av krilleh
Hej hej.

För ganska många år sen(när jag var liten), började jag få ont i magen efter jag ätit kyckling. Alltså de liksom gjorde "ont". de gjorde ont i 5 sekunder kanskse sen släppte de. nån minut senare kom de tillbaka.. så höll på de på så i kanske 1-2 timmar innan de gick över helt.

Jag brydde mig inte så mkt, så jag började helt enkelt sluta äta kyckling. Tyckte knappast de var nödvändigt i min kost. Men nu när jag gymmar vil jag gärna kunna äta kycklingen, för det är ju bra protein i, så nu undrar jag er om ni vet vad de kan vara för fel?

Är jag helt enkelt "allergisk" emot de? Ja menar kött går ju fin fint och allt annat. Endast kyckling de känns såhär. Självklart kan jag gå till doktorn, men vill först fråga här.
Det finns nog ingen som kan svara på det där. Vill du ha ett svar får du gå till doktorn vill du ha mer eller mindre vilda gissningar kan du fråga här.

Mitt förslag är att äta något annat.
Liten Men Fet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-01-30, 21:38   #3
fat_joe
Registered User

Reg.datum: Jun 2004
Jag får något som känns som huggningar i ryggen, och svårare att andas av kyckling.
fat_joe är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:07.