2005-10-27, 18:51
|
|
Neurologisk uppkopplad Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Nordic Gym - Magmaskin som beter sig
Skulle bara kolla ifall det är fler än jag som har problem med Nordic Gym's magmaskin, inte exakt den här, men ser likadan ut, fast röd klädsel. http://www.nordicgym.se/produkter/s_...prod.asp?id=14
När jag kör fullt magasin, så släpper armen man har över bröstet ur cylindern, den åker alltså upp en centimeter eller så, så den inte är låst längre, utan kan snurra 360°.
Sagt till två gånger på gymmet, de säger dock att det inte är något fel på den, utan blev tillsagd att köra lite lättare.
Några fler som märkt av samma sak?
|
|
|
2005-10-27, 18:54
|
|
Banned
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne
Skulle bara kolla ifall det är fler än jag som har problem med Nordic Gym's magmaskin, inte exakt den här, men ser likadan ut, fast röd klädsel. http://www.nordicgym.se/produkter/s_...prod.asp?id=14
När jag kör fullt magasin, så släpper armen man har över bröstet ur cylindern, den åker alltså upp en centimeter eller så, så den inte är låst längre, utan kan snurra 360°.
Sagt till två gånger på gymmet, de säger dock att det inte är något fel på den, utan blev tillsagd att köra lite lättare.
Några fler som märkt av samma sak?
|
Mm det stämmer bra det... riktigt jobbigt är det! undrar hur man fixar det. Dom på gymmet är värdelösa på att fixa saker:P
|
|
|
2005-10-27, 18:55
|
|
West Stains Powah
|
Nix...har exakt en sån som du länkade till på mitt gym och att köra fullmag är inga problem.
|
2005-10-27, 18:55
|
|
Projektledare
Reg.datum: Mar 2003
|
något arne kan svara på kanske...
|
|
|
2005-10-27, 19:05
|
|
Ge mig sol och öl!
Reg.datum: Feb 2004
|
Jag klämmer altid armen i den där maskinen. Brukar alltid ha blåmärken på biceps. Nån mer som har det problemet?
|
2005-10-27, 19:05
|
|
Living the good life
Reg.datum: Jul 2004
|
Dedär är en riktig krångelmaskin, när den är rätt inställd är den kanon, men dendär arm-leden pajjar lätt på olika sätt, våran har till och från vart så att den vägrar stanna kvar i rätt läge, att den när man inte kör 100% strikt längre så sticker armen iväg en bit uppåt. Armen fäller sig alltså
Sen har vi nyligen fått problem med att den lilla kolven som sitter i armens vinkel som ser till att den åker uppåt, har för högt tryck, så man får jobba som fan för att hålla stången nere vid bröstet, den vill helatiden sticka iväg uppåt.
|
2005-10-27, 19:06
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Arnesson
Jag klämmer altid armen i den där maskinen. Brukar alltid ha blåmärken på biceps. Nån mer som har det problemet? 
|
tigerofsweden..
Jag hatar maskinen ifall nån undrade
|
|
|
2005-10-27, 19:06
|
|
Living the good life
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Arnesson
|
japp, fyfan va ont det kan göra, händer oftast om man har pump i biceps, men det är ju för att man inte håller i handtagen utan håller armarna i kors, runt armen..
|
2005-10-27, 19:07
|
|
Ge mig sol och öl!
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av The_RobRoy
japp, fyfan va ont det kan göra, händer oftast om man har pump i biceps, men det är ju för att man inte håller i handtagen utan håller armarna i kors, runt armen..
|
Exakt, jag har en förmåga att rycka för mycket med armarna om jag inte håller så.
|
2005-10-27, 20:12
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av The_RobRoy
Dedär är en riktig krångelmaskin, när den är rätt inställd är den kanon, men dendär arm-leden pajjar lätt på olika sätt, våran har till och från vart så att den vägrar stanna kvar i rätt läge, att den när man inte kör 100% strikt längre så sticker armen iväg en bit uppåt. Armen fäller sig alltså
Sen har vi nyligen fått problem med att den lilla kolven som sitter i armens vinkel som ser till att den åker uppåt, har för högt tryck, så man får jobba som fan för att hålla stången nere vid bröstet, den vill helatiden sticka iväg uppåt.
|
Har de på ditt gym erkänt att det är ett fel på den?
|
|
|
2005-10-27, 20:14
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2004
|
vi har samma problem i höllviken om man ska maxa på den, men kör man på 10 kilo mindre än max så funkar det
bjorne kanske också tränar i höllviken?
naesetgrabb med kanske?
|
|
|
2005-10-27, 20:15
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av murmeldjur
vi har samma problem i höllviken om man ska maxa på den, men kör man på 10 kilo mindre än max så funkar det 
|
Tränar i Höllviken
Varför kör du i Höllviken om du bor i Trelleborg?
|
|
|
2005-10-27, 20:20
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2004
|
går i skolan i trelleborg, men har närmre till formtoppen  , 5 minuter typ
|
|
|
2005-10-27, 20:22
|
|
Banned
|
Citat:
Ursprungligen postat av murmeldjur
går i skolan i trelleborg, men har närmre till formtoppen  , 5 minuter typ
|
Vad heter du? Robin?
|
|
|
2005-10-27, 20:23
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne
Har de på ditt gym erkänt att det är ett fel på den?
|
På det gymmet är det aldrig fel på något. Ja, enligt personalen iaf.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:29.
|

|