2005-10-27, 17:41
|
|
Will get medieval on your ass-fro
Reg.datum: Mar 2005
|
Konstiga saker ni gör
Hm jag sitter ner i duschen och äter min frukost i duschen. Det var visst inte många som gjorde det när jag sagt det. Gör ni nåt som ni tror inte många andra gör?
|
|
|
2005-10-27, 17:48
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Nä, däremot är vi nog ganska många som undrar vad du äter i duschen och framför allt varför äter du i duschen?
|
|
|
2005-10-27, 17:53
|
|
Källargymdelägare
Reg.datum: Jan 2003
|
Ja, finns de nån optimal duschmeny..?
|
|
|
2005-10-27, 18:05
|
|
Registered User
|
Äta i duschen? Det måste ju bli soppa av allt (extremt fyndigt!).
|
|
|
2005-10-27, 18:08
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2003
|
Vet inte men är rätt säker på att nån är lika sjuk som jag.
Sitter o skiter på toa och äter min frukost samtidigt. Ibland andra måltider också.
Jag blir skitnödig när jag tänker/ser/eller upplever något mysigt. Mysiga längeheter, hus, mörka gränder osv.
Jag drömmer med jämna mellanrum om Arnold.
Jag vill gifta mig med Arnold. (men sen å andra sidan, vem fan vill inte det?)
Får räcka här
|
|
|
2005-10-27, 18:12
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Jag är som prinsessan på ärten i sängen.
Jag kan inte sova om det är ens en liten smula eller korn i sängen så jag måste sopa (med handen) innan jag kan gå och lägga mig.
Sen vill jag fortfarande inte gå på A-brunnar (kvar sen man var liten och sa att det betydde otur).
Kan jag så undviker jag att gå på dom och helst emellan 2 stycke med.
JAg försöker göra samma sak när jag cyklar. När jag kör bil är det svårt så då ignorerar jag det.
Sen är jag beroende av tops.
|
|
2005-10-27, 18:14
|
|
Registered User
|
har nog inte så mycket konstiga saker för mig. Är inte skrockfull, heller. Bara när det gäller katter. När jag ser en katt utomhus måste jag spotta 3x3 gånger. Det spelar ingen roll om katten går över någon gata, spelar inte heller någon roll vilken färg katten är. Skulle jag se katten efter att jag spottat 3x3 gånger, så måste jag spotat 3x3 gånger till.
|
|
|
2005-10-27, 18:16
|
|
Banned
Reg.datum: Jul 2004
|
säkert många som gör det här men jag kollar alltid typ att ytterdörren är stängd 2-4ggr varje gång jag ska gå och sova....samt att jag fan alltid gör grimaser framför spegeln, typ fula miner....huhuhu...fan vad damp man har
|
|
|
2005-10-27, 18:18
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
haha, gillar dina trådar, de är intressanta, även den här mobbaren, fast den var inte så kul, man fick liksom lust att supa ner sig rejält och köra ner(om man bara kunde köra) till din skola och skända lite. I duschen äter jag inte, på toa däremot ska vara optimalt, för det har Sheo sagt
|
|
|
2005-10-27, 18:19
|
|
Kolos egen surtant
Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
|
Citat:
Ursprungligen postat av blekfet2
säkert många som gör det här men jag kollar alltid typ att ytterdörren är stängd 2-4ggr varje gång jag ska gå och sova
|
inte jag, jag har flera gånger vaknat på morgonen och ytterdörren är inte bara upplåst utan även öppen. Den har väl gått upp.
|
|
2005-10-27, 18:20
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini_Arnold
.....
Får räcka här
|
Bra.
|
|
|
2005-10-27, 18:21
|
|
Will get medieval on your ass-fro
Reg.datum: Mar 2005
|
Kom på en till grej. Jag läser alltid sista sidan först i en bok. Asså om jag ska läsa en bok så börjar jag med att avslöja slutet för mig själv, sen läser jag igenom boken (Från början till slut.) Jag hatar att jag gör det, för jag vill ju inte veta slutet men jag måste bara göra det ändå
Citat:
Ursprungligen postat av Trekker
Nä, däremot är vi nog ganska många som undrar vad du äter i duschen och framför allt varför äter du i duschen?
|
Hehe jag äter mackor, gröt och allt möjligt. När jag äter så sitter jag i duschen så vattnet bara tar på benen, sen när jag ätit klart så sätter jag mig mot väggen där vattnet sprutar. Det är uppfriskande och mysigt bra sätt att starta dagen på.
|
|
|
2005-10-27, 18:32
|
|
Now You See Me
Reg.datum: May 2003
|
Jag blir ibland kåt av att kolla på snygga bilar http://top.ch/tc/genf_05/koenigsegg_1.jpg
Jag älskar att käka såna här buljongtärningar och jäst, asgott
Jag är rädd för negrer, tycker dom är skitläskiga
|
|
|
2005-10-27, 18:35
|
|
Veteran Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av *Flash*
|
|
|
|
2005-10-27, 18:35
|
|
Jensefisken
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av *Flash*
|
jag bygger kylare till koenigsegg
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:21.
|

|