2005-10-28, 09:34
|
|
NA jävulskt STÄRK ong fan
Reg.datum: Apr 2004
|
FY fan
|
|
|
2005-10-28, 09:44
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av kollle1
|
Ja, FYFAN minst sagt... Jag kan inte med ord förklara vad jag känner för någon som ger sig på barn...
|
|
|
2005-10-28, 09:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
sätt honom på huk och skjut han med salongsgevär upp genom rövhålet.
|
2005-10-28, 09:54
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Ja, den där Christer Jonsson hade inte velat träffa mig...
|
|
|
2005-10-28, 09:56
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Ja, fy fan att inte någon kunnat fånga upp denna kille som på ett tydligt sätt visat att han behöver massor av hjälp. Att människor tillåts falla igenom. Att han inte fått vård tidigare. Att resurserna, både de ekonomiska och de mänslkiga, inte räcker till. Att vuxna människor (?) anser att man ska skjuta förståndshandikappade och psykiskt sjuka som begår brott. Att olika komponenter sammantaget gör att människor, barn, minst tre barn och deras anhöriga, far så enormt illa.
|
|
|
2005-10-28, 10:00
|
|
Jag är hårdrockare
Reg.datum: Nov 2004
|
Jaha, då var den morgonen förstörd, fy helvete vad förbannad man blir.
|
|
|
2005-10-28, 10:08
|
|
Grand Dreadlord Extraordinaire
Reg.datum: Oct 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Ja, fy fan att inte någon kunnat fånga upp denna kille som på ett tydligt sätt visat att han behöver massor av hjälp. Att människor tillåts falla igenom. Att han inte fått vård tidigare. Att resurserna, både de ekonomiska och de mänslkiga, inte räcker till. Att vuxna människor (?) anser att man ska skjuta förståndshandikappade och psykiskt sjuka som begår brott. Att olika komponenter sammantaget gör att människor, barn, minst tre barn och deras anhöriga, far så enormt illa.
|
Jo. Jag håller med dig till 100%, killen är ju helt uppenbart inte frisk och bör inte dömas enligt vanliga normer. Hade behövt hjälp för länge sedan.
Trots detta är det så att om det varit min dotter så hade han inte längre varit bland oss.
Dubbelmoral? Jag vet inte. Tanken är obekväm.
|
|
|
2005-10-28, 10:10
|
|
Mr Assparade
|
Citat:
Att vuxna människor (?) anser att man ska skjuta förståndshandikappade och psykiskt sjuka som begår brott. .
|
En person har skrivit det. Och jag tror iofs han syftar på ett specifikt brott. och inte generellt.
Nej, vård är alltid det bästa alternativet. Permission en gång i veckan är ännu bättre.
Allvarlig talat, självklart borde han fångats upp betydligt tidigare av systemet. Och att det inte finns resurser att ta hand om/vårda/lobotomera/skullfucka tonåringar som har begått våldtäkter är sjukt.
|
|
|
2005-10-28, 10:13
|
|
Fetare än Jesus
Reg.datum: Mar 2003
|
Skicka honom till ett fängelse för homosexuella våldtäktsmän i Afrika.
|
|
|
2005-10-28, 10:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
ewtt nackskott hade gjort susen här, jag ställer upp kan fan titta han i ögonen samtidigt. Jävla idiot. 4 år? USH
|
|
|
2005-10-28, 10:18
|
|
Kolo-Brolle
Reg.datum: May 2005
|
Jag har alltid varit emot dödsstraff men det här är bara för vidrigt.
|
|
|
2005-10-28, 10:21
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z
En person har skrivit det.
|
Som om det är helt oväntat att det kommer radas upp fler inlägg om att han ska skjutas/plågas/slås ihjäl?
|
|
|
2005-10-28, 10:25
|
|
Drop Dead Gorgeous
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
|
Du trottnar aldrig pa att vara PK ,skriva helt korrekta inlagg va ?. Tror ingen har menar pa allvar att den basta losningen ar avrattning. Klart killen skulle fatt vard tidigare. Men den spontana reaktionen hoss dom flesta ar ju ganska naturlig, att vilja ta ut hamnd pa killen ifraga.
|
|
|
2005-10-28, 10:29
|
|
Spamming user
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
|
Oktober 2004: Stjäl en moped. Döms till vård inom socialtjänsten.
Augusti 2004: Våldtar sin dåvarande 14-åriga flickvän hemma i pojkrummet. Döms till vård och 50 timmar ungdomstjänst.
Juni 2004. Döms till vård inom socialtjänsten och 100 timmars ungdomsvård, efter att ha tänt eld på båtar till ett värde av 350 000 kronor.
Jag har understryckit ditt favoritord.
|
|
|
2005-10-28, 10:29
|
|
Mr Assparade
|
Citat:
Som om det är helt oväntat att det kommer radas upp fler inlägg om att han ska skjutas/plågas/slås ihjäl?
|
Jag vill inte märka ord, men jag gör det ändå. Men som du hade formulerat dig antydde du att det gällde brott i allmänhet. För det här specifika brottet har jag den icke-politiskt-korrekta [ta åt dig] åsikten och förståelsen för sådana reaktioner.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:04.
|

|