Hejsan.
Märkte när jag skulle gå till gymmet idag att mitt ansikte såg väldigt konstigt ut. Jag ringde morsan och snackade (tidigare sjuksköterska) och diskuterade via telefonen vad det kunde vara. Från vad jag beskrev det var det inte exem, och när hon kom hem till mig och tittade på hur det såg ut, trodde hon att det var kärl som hade sprängts. Hon trodde det var att jag spänt mig i ansiktet eller någonting liknande när jag var på gymmet.
Senast jag var på gymmet (från det tillfället jag märkte själva grejen) var för 48 timmar sedan. Jag körde ett benpass och det var hyfsat intensivt. Märkte att jag blev röd i ansiktet när jag körde benpressen, de sista repsen, men jag brukar oftast bli det om jag tar i. Kan det möjligtvis vara det?
Har haft exem förut, men det här liknar inte någonting jag sett förut. Det kliar inte och det känns inte. Kan jag lägga på döljningsmedel, eller förvärrar det?
Har censurerat delar av bilden.
Tack på förhand för
SERIÖSA svar. Alla som vill skratta åt det här kan göra det för sig själva, ni behöver INTE skriva i tråden.