Har lite att göra så jag postar upp lite mer bilder på mina favoritbyggare från 80-talet, så här kommer fortsättningen på min lilla serie
Berry Demey, holländare som hade grymma markeringar på benen, ser brutalt ut när han svingar dom och flexar till, Ryggen släpade men resten var i världsklass.
Verkar som om 90% av kolo bara kan byggarna på arnolds tid och dom från 90-talet och framåt, så här kommer det komma en bildserie med lite 80-tals historia
Tyvärr så gick in med i WBF vilket ledde till ett fiasko, byggarna som hoppade över från IFBB blev lovade guld och gröna skogar men i slutet så var dom tvugna att på sina bara ben be att få gå tillbaka, och dom straffades ändå med att placeras lågt i tävlingarna framöver
Tycker 80-talet var den bästa byggar tiden, en åsikt många verkar dela med mig. På Arnolds tid var dom för osymetriska (min åsikt) o nu e dom för stora, på 80-talet =perfekta!
Hur direktlänkar man bilder så dom bara dyker upp sådär magiskt. Jag kan bara posta en bild åt gången och då från min hårddisk?
Checka nedre delen av Demeys rygg.
Använd [IMG]http://[/IMG]
__________________ When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.