Vi har en sån jävla retard på mitt nya gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..
Jag tränar numera på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.
För nåra veckor sen började miffot att störa mig, han är givetivs Kroppsbyggare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.
Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 190 lång , kanske väger in på en 120 kilo hård en dålig dag , total avsaknad av fett , jag har ifs aldrig heller sett honom med en Pizza i näven.
I samtliga övningar jag kör, glor han åt helvete för mycket , jag kör 3-4 reppare och då krävs ju som bekant "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. När jag kör tex frenchpress kör jag 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker inte till utan extra vikt ), kör jag tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå och beundra mig medan jag skall imponera klart , jag kör stenhårt och en gång lyckades jag bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..
Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han glor på mig på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på så tokstollen inte gör några närmanden ..
Skall man säga nåt eller vänta på att han kommer fram med en chokladkartong och blommor till mig?

(kunde inte låta bli)