Jag köpte en mp3 spelare för några månader sedan och det var nog mitt bästa träningsretalerade inköp på länge. När de sätter igång Metallicas "load" för tredje gången på gymmet kan man bara trycka i lurarna och så är man i sin egen värld. Det enda tråkiga är väl att folk inte riktigt tycks koppla ihop det här med lurarna och hörseln, har en person hörlurar i öronen så innebär det förmodligen att man inte hör vad du säger. Hursomhelst...
Någon som har tips på grym träningsmusik eller?
Fuck blood, I wanna see some lungs coughed up!!
Originally posted by Kalleh Jag köpte en mp3 spelare för några månader sedan och det var nog mitt bästa träningsretalerade inköp på länge. När de sätter igång Metallicas "load" för tredje gången på gymmet kan man bara trycka i lurarna och så är man i sin egen värld. Det enda tråkiga är väl att folk inte riktigt tycks koppla ihop det här med lurarna och hörseln, har en person hörlurar i öronen så innebär det förmodligen att man inte hör vad du säger. Hursomhelst...
Någon som har tips på grym träningsmusik eller?
fanns en tråd om det alldeles nyligen, testa och sök....
Allvarligt talat, dunka dunka! HATAR all jävla smörmusik som spelas på vårat gym.. Vafan, meningen är väl att man ska få upp tempot o humöret, inte somna!?!?