Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-11-02, 00:52   #1
edgen_ÖSD
Registered User

Reg.datum: Sep 2004
Lite deffpreparat

Kommer börja deffa om ca 8 veckor. Vet hur jag ska lägga upp kosten och så, men saknar lite kunskap vad beträffar tillskott för att gå loosa fettvikt. Tänkte köra på Omega-3, protein och malto. Vad finns mer att rekomendera för att genomföra en lyckad deff?

MVH Erik
edgen_ÖSD är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-02, 02:30   #2
watertouch
Här står det nåt vitsigt...

watertouchs avatar

Reg.datum: Feb 2004
Beror ju på hur kosten ser ut och vilka resultat du vill få.
Koffein innan morgonpromenaden för att öka frisättningen av fettsyror samt för att bli lite piggare
Ephedra funkar likadant fast är aningen starkare o biverkningarna är högre. Dessutom höjjer dom termogenesen vilket i sin tur gör att kroppen bränner mer energi per dag.

ALA innan du äter kolhydrater för att få lägre insulinpåslag.

Pyruvat för att kroppen ska använda fett lättare som bränsle istället för kolhydrater. Samt sägs öka energiförbrukningen

Cla sägs ge ökad fettförbränning o ökad muskelmassa. Om det funkar vet jag dock inte vad jag har hört så är det knappt värt pengar och man måste va rätt gravt överviktig för att det ska ge nån märkbar effekt.

He is the Painkiller.... He is the Threadkiller!!! AAAHHH!
watertouch är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-11-02, 15:28   #3
edgen_ÖSD
Registered User

Reg.datum: Sep 2004
Ok, jag funderar på att testa pyruvat, ALA och Omega-3 tillsammans med proteinet, malton och kreatinet då.

Frågan är därför, hur mycket behöver jag ta av varje för att det ska ge bra resultat? Finns det någon generell rekomendation på defftilskotten?
edgen_ÖSD är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:23.