Jag har ett program som heter Fugawi i min bärbara, detta plus alla kartor som jag behöver plu en liten GPS-modul (usb) gör att jag kan använda datorn som Navigator, nu undrar jag om det är någon av er som har tips på ett program som detta men äver är "talande" ? det som jag använder är nämligen INTE det. lite tråkigt tycker jag .
Synd att inte brorsan va reggad här på forumet, han har GPS på sin bärbara som han har me i bilen. Kopplad till stereon me o sitter o lyssnar på alla låtar som ligger på den me, pluss internet.
Jag har ett program som heter Fugawi i min bärbara, detta plus alla kartor som jag behöver plu en liten GPS-modul (usb) gör att jag kan använda datorn som Navigator, nu undrar jag om det är någon av er som har tips på ett program som detta men äver är "talande" ? det som jag använder är nämligen INTE det. lite tråkigt tycker jag .
vad är det för USB modul du har, har du någon länk? pris?
så om man har den där samt en bärbar med blåtand och kartprogram så har man allt eller hur?
jag behöver verkligen detta, jag går vilse till jobbet ibland noll koll.
Du behöver inte blåtand för att använda den, bara en usb utgång.... men om du har seriel port så rekomenderar jag dig att köpa en GPS-Modul som har seriel istf USB.