Jag har en teori om att vi som tränar relativt mycket och är mån om resultat konsumerar väldigt mycket mer kött än de som inte tränar. Tänkte göra en undersökning för att testa tesen (skolarbete) och tänkte att det skulle vara smart att först kolla här på kolozzeum (för att se om det ens är värt att genomföra). Sporter har jag beslutat att de inte ska räknas men håller du på med någon typ av styrke/konditions träning inom sporten kan du svara utifrån det
Vill gärna att ni som svarar har en viss grad av ambition i det ni gör, behöver dock inte vara hyperseriösa.
Frågan kommer att ställas utifrån hur mycket mer kött du upplever att du äter idag jämfört med när du inte tränade, sett till ett års konsumtion. Ni får gärna också skriva hur mycket kött ni äter i snitt per vecka, vad ni äter mest av osv, det skulle vara intressant

Om ni äter väsentligt mindre under deff kan ni gärna skriva hur mycket ni äter när ni inte deffar, de flesta deffar ju inte så många veckor per år
För att göra det lättare tänkte jag även att ni endast ska svara OM ni passar in på följande:
Tränat minst 1 år
Tränar för en eller flera av dessa anledningar: styrka, muskeltillväxt, kondition eller viktnedgång
Vill ha resultat/uppnå något med din träning (har ambition/mål)
Tacksam för svar!