Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-07-30, 09:54   #1
kalle_banan
Aegd

kalle_banans avatar

Reg.datum: May 2004
Heat Vision and Jack - Ett pilotavsnitt med Jack Black som få känner till

För ett tag sedan snubblade jag över ett pilotavsnitt från en serie med Jack Black och Owen Wilson skriven av Ben Stiller. Här är en beskrivning tagen från IMDB: "As the result of a NASA miscalculation, Astronaut Jack Austin flew too close to the sun, the rays expanding his mind and making him the smartest man on the planet. Now he and his talking motorcycle (who contains the mind of his former roommate) are on the run from NASA and their assasin, actor Ron Silver who want to take his brain. They travel from place to place solving paranormal mysteries with the help of Jack's newfound ability to become a super genius when his brain absorbs sunlight."
http://www.imdb.com/title/tt0363668/...?ref_=tt_ov_pl

Ibland gråter jag i min ensamhet när jag tänker på att den här serien aldrig kommer att bli verklighet, den hade kunnat bli episk

Mycket nöje!
kalle_banan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 10:15   #2
timoat
Registered User

timoats avatar

Reg.datum: Jul 2005
Sjukt, skulle precis kommentera att de blivit mycket inspirerade av Garth Merenghis Dark Place, men det är van tvärtom, denna kom 5 år innan!
timoat är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:20.