Visa resultat för omröstning: Skulle du kunna tänka dig att göra någon form av skönhetsingrepp?
|
Javisst, tatueringar
|

|
69 |
53.08% |
Japp, bodmods
|

|
7 |
5.38% |
Japp, plastikkirurgi
|

|
42 |
32.31% |
Japp, botox, restylane mfl. icke-permanenta saker
|

|
17 |
13.08% |
Japp synthol eller liknande
|

|
4 |
3.08% |
Bring on the hudblekning eller melanotan
|

|
14 |
10.77% |
Japp scarification
|

|
7 |
5.38% |
Bara om jag blev vanställd på något sätt
|

|
36 |
27.69% |
Nej, never, never, never ever
|

|
10 |
7.69% |
2014-05-08, 19:58
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Skulle du kunna tänka dig att göra någon form av skönhetsingrepp?
En anonym poll om fåfänga. Skulle du kunna tänka dig någon form av skönhetsingrepp? Tex. plastikkirurgi, botox, tatueringar etc.
(lång poll, så luta er tillbaks och lugna ner er)
|
|
|
2014-05-08, 19:59
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Ja.
|
|
|
2014-05-08, 20:01
|
|
Liten & Snäll...
Reg.datum: Jun 2010
|
Behöver inte vara anonym:
JA! Jag ser det inte som en så stor grej om man verkligen vill göra det, naturligtvis får man ta riskerna i beaktande men det är upp till var och en.
Får jag extrema påsar under ögonen eller något annat mindre smickrande som är svåråtgärdat utan op. när jag är äldre så lägger jag mig under kniven.
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2013
|
Skulle behöva göra en penisförminskning.
|
|
|
|
|
mjau
Reg.datum: Feb 2009
|
Japp.
|
|
|
|
2014-05-08, 20:03
|
|
Surgubbe
|
Har ganska "tunga" ögonbryn, om de börjar hänga rejält när jag blir äldre så skulle jag kunna tänka mig att suga bort fett därifrån. Annars räcker nog träning och att inte bli allt för tjock för mig.
|
|
|
2014-05-08, 20:07
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Inte något muskelimplantat eftersom det skulle kännas som fusk (göra något som i någon mån är möjligt utan kirurgi) men jag skulle kunna tänka mig att få min bröstkorg fixad (pectus excavatum) och hade jag på något vis kunnat få fettprocenten i ansiktet som jag har omkring 12-13% när jag är nere på 5-6% hade jag varit glad. Gillar inte alls hur hela huvudet blir som ett streck på de lägre procenten.
Men att gå från "kunna tänka sig" till att lägga sig under kniven är ett långt steg för mig.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2014-05-08, 20:09
|
|
Banned User
|
Hade pengar inte vart en faktor så hade jag själv kunnat tänka mig fettsugning, förminskning av näsan, förminskning av öronen, förstoring av hakan, byta ut bägge tandraderna mot perfekt bländvit jämn onaturlig jämna tänder, förlängning av penis, implants i vaderna och en hel väldans massa tatueringar.
|
|
|
2014-05-08, 20:10
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Tandställning hade jag kunnat tänka mig om jag slapp betala 30 papp. Så mycket bryr jag mig inte.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2014-05-08, 20:12
|
|
Leg Siúmpba unstrutor,ü¨¨
Reg.datum: Mar 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
Hade pengar inte vart en faktor så hade jag själv kunnat tänka mig fettsugning, förminskning av näsan, förminskning av öronen, förstoring av hakan, byta ut bägge tandraderna mot perfekt bländvit jämn onaturlig jämna tänder, förlängning av penis, implants i vaderna och en hel väldans massa tatueringar.
|
+1 minus tatueringar då så klart
"Enda gången jag backar är när jag tar sats"
|
|
|
2014-05-08, 20:14
|
|
Banned User
Reg.datum: Sep 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
|
Du är vacker som du är filmjölk (Du med Oxe)
|
|
|
2014-05-08, 20:15
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2014
|
Inom Italovärlden så var ju hakförstorinigar och framträdande kindben ett plus i kanten.
|
|
|
2014-05-08, 20:16
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2010
|
Vid någon olycka: Ja. Annars inte. Eller möjligtvis om jag var född men någon uppenbar defekt, typ ett gigantiskt hål i hakan eller något som inte ens såg naturligt ut.
Det här med plastikkirurgi blir tyvärr en ond spiral för många. Man fixar näsan och efter ett tag börjar man hitta fler anledningar att lägga sig under kniven.
Senast redigerad av cero den 2014-05-08 klockan 20:19.
|
|
|
2014-05-08, 20:18
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av XXXL
Du är vacker som du är filmjölk (Du med Oxe)
|
Jag är i bästa fall ganska söt på samma sätt som en sjöelefant kan vara söt. Jag skulle vilja ha ett riktigt manligt utseende med Jay Leno/Cutlers hakparti och Magnus Samuelssons kropp med en massa tatueringar.
|
|
|
2014-05-08, 20:20
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Tatuering har jag. Gjorde vid ögonen förra veckan med laser.
Har dock aldrig varit för att jag ska se bättre ut även om jag tycker att tatueringen är riktigt snygg.
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:39.
|

|