Dom klassiska sommartecknen har börjat visa sig.
Borrelia och TBE-fästingarna har vi redan gått igenom. Nu kommer nästa tecken.
Detta är under 1 dygn från 3 städer i landet
Våldtäktsvåg i Stockholm
Flera överfallsvåldtäkter och en gruppvåldtäkt har anmälts under natten och morgonen. Minst fem våldtäkter har anmälts i Stockholm under natten. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7289664.ab
Snart kommer rapporter om hudcancer och sola på ett säkert sätt. Sen är det dags för gängen att springa runt under sommarnätterna och misshandla folk.
Vad hände med dom glada sakerna som t.ex. bästa glassen?
Är sommaren fortfarande något att se fram emot, eller ska man rent av börja förbjuda sommar och sol?
Eller hur att sommaren är här! Skulle ha årliga spritfesten idag på ett fält med 35+ st andra, men pga detta skitväder så blir det inte av Brännboll, fotboll, kubb och alkohol ((((((
Eller hur att sommaren är här! Skulle ha årliga spritfesten idag på ett fält med 35+ st andra, men pga detta skitväder så blir det inte av Brännboll, fotboll, kubb och alkohol ((((((
Längtar redan till vintern. Trött på alla ungar som springer runt och skriker och ställer samma fråga varje dag " Får jag klappa? ". Nej du får fortfarande inte klappa mina hundar.
Längtar redan till vintern. Trött på alla ungar som springer runt och skriker och ställer samma fråga varje dag " Får jag klappa? ". Nej du får fortfarande inte klappa mina hundar.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Se det som foderförstärkning... Ibland är det bra med variationen i kosten för de små knytena.
Jag har bott något år av mitt liv i Gårdsten, tyckte alltid det var lungt och skönt där, fast det händer väl en del bakom kulliserna om man har koll kanske.
Angående sommaren är invandrar barnen födda entrepenörer, knack knack, fina blommor tjejer men jag vill inte köpa dem av er...