Ok. Tack.
Hade helst PM et en Mod för att kunna fråga rakare på,,men jag kör här, i en ngt mera krystad version;
Jag tycker jag har hitat en trådstart, på en ( Amerikansk)BBing site, som verkar rätt unik;
växer klart snabbare än någon annan tråd jag sett, läsarna verkar riktigt ! nöjda, om man ser på den feedback de ger. Det är ett bbproffs, tidigare top 6 Mr O, som svarar på allt inom bbing, undercover. Det är en hel del inside.
Jag skulle vilja starta en tråd om den, i ett av forumen här, med länk till just den tråden, i sitt aktuella delforum, på den siten..
..så att Svensk byggning, också fick en väg in till nämnd tråd.
MEN, så är det ju förståss, ngt i Forumreglerna, som kanske inte tycker att den här typen av initiativ, är så bra( ?!?!),,och då vill man ju fråga lite först, innan man startar en tråd, så att man inte verkar vilja provocera, och blir bannad direkt sas..
( Jag skulle tex kunna PM a en Mod tråden, om intresse finns, så att de kan se själva vad de tror, innan trådstart, OM en sådan eventuellt,,skulle kunna tänkas )
( skall även tillägga att jag endast är långväga Svensk bber själv, och inte försäljare el likn )
Med vänl hälsn.
|