Hej,
Mitt namn är
Daniel. Jag är 19 år gammal och bor för tillfället i värmland efter att ha tillbringat större delen av hösten i Oslo. Min vardag består av Träning, musik, flickvännen och jobbsökande. Jag har precis börjat att läsa upp mina betyg då jag ska studera till sjukgymnast
VT 2014.
Jag har tränat i lite mer än
30 månader och vikten har pendlat ganska kraftigt under denna perioden. Allt ifrån
60-90kg. Har dragit på mig en hel del skador och jag vet inte hur många gånger jag har ändrat träningsteknik/scheman pga detta.
Varmast om hjärtat ligger tunga basövningar följt av TuT pumpande i Isolations övningarna men just nu är i princip alla basövningar borttagna ur schemat pga en ryggskada som jag dragits med i snart ett år.
__________________________________________________ _________
För tillfället deffar jag, kör en 4 split och äter enligt periodisk fasta. Cardio 6 dagar i veckan och ätardag på lördagar. Har de senaste 8 månaderna gått ner 15kg.
Har inga direkta mål med träningen längre, sålänge jag är starkare än medelsvensson så är jag nöjd. Vikten är påväg ner mot 70kg och jag hoppas att jag under mitt tredje träningsår kommer att ha en någorlunda rippad fysik.
Fysiken efter
0-3 månader i gymmet,
60-65kg,
28-31cm armar,
25-40kg bänk.
Fysiken efter
18 månader i gymmet,
90kg,
40cm armar,
100kg stoppbänk.
Fysiken efter
30 månader i gymmet,
75kg,
37cm armar, Har inte kört bänkpress på 6 månader.
Tappade en hel del "massa" mellan
90-75kg.
93-80cm midja.
65-57cm Lår.
40-38cm vader.
40-36,5cm armar.
31-28cm Underarmar.
Styrkan är fortfarande bra trots viktförlusten.
Förra veckan var jag sjuk, Denna vecka har jag kört deload. På måndag kommer första riktiga passet. Förutom att föra journal så kommer jag posta en del recensioner på kosttillskott, Bilder på matlagning, Störande musik och youtubeklipp som ingen förutom jag tycker om och avslutningsvis lite schyssta nakenbilder på män.
Det här blir nog bra.