Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kost & Näring

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-01-26, 15:03   #1
loli
Guest

nybörjare, hjälp sökes

Hejsan! hade tänkt börja träna, har tränat lite halvt "oseriöst" hemma. bara kört lite situps/armhävningar och med skivstången.

Det jag söker är tips på kost och träning, jag är rätt liten i maten och skulle gärna ta emot tips på ungefär hur man kan gå tillväga för att få i sig mer mat. Spara gärna kommentarer som "ÄÄÄÄÄÄÄTT!!" och liknande, liksom, är inte helt lätt för alla.

Om ni kunde göra upp ett schema på 3-4 dagar där man går igenom hela kroppen under dessa dagar, samt gärna så utförligt som det bara går. Mat och tillskott innan och före träning mottages gärna också.

Om ni behöver veta så är jag 17 år, väger 60kg och är 186cm lång.

Alla tips uppskattas

Tack!
  Svara med citat
Gammal 2004-01-26, 16:29   #2
hajder
retired

hajders avatar

Reg.datum: Aug 2003
Det du söker finns redan i forumet. Titta i "Best of Kolozzeum" och sök så hittar du maaaaaaaaaassssssooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooor.

Lycka till
hajder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-01-26, 17:30   #3
aliquis
Banned User

aliquiss avatar

Reg.datum: Jul 2003
Innan vanlig mat, efteråt något proteinrikt och godis/vitt bröd/potatismos/...

Bröst&biceps - bänkpress/hantelpress lutande och rak, flyes/pec dec, skivstångscurl, sittande hantelcurl, koncentrationscurl.
Ben - knäböj, stela marklyft, benpress, benspark, liggande lårcurl, stående vadpress, sittande vadpress.
--vila--
Axlar&triceps - sittande hantelpress, sidolyft, upprätt skivstångsrodd, liggande tricepsextensions, smal bänkpress, sittande hantelpress bakom nacken.
Rygg&mage - Marklyft, chins, skivstångsrodd, kabelcrunch, sidebends, benlyft
--vila--
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:50.