Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Diet, Deff & Fettminskning

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-04-15, 12:30   #1
Freidon
Registered User

Reg.datum: Apr 2012
Deff fråga.

Hej då är det så att ja ska börja en deff på måndag, är 17 år och väger 70 kilo är 176 cm lång. Ska deffa tills ''kärleks handtagen'' är borta. Min fråga är då att jag kommer att äta 1500 kalorier per dag jag styrketränar 5 gånger i veckan men ja brukar även köra cardio efter ett pass då jag bränner 300 kalorier. Frågan är då ska jag äta 1800 kalorier dagar jag kör cardio?. Kan säga att dem enda kolhydraterna ja kommer att äta är Broccoli och havregryns gröt. Tack på förhand
Freidon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-15, 12:44   #2
begt
Registered User

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Freidon Visa inlägg
Hej då är det så att ja ska börja en deff på måndag, är 17 år och väger 70 kilo är 176 cm lång. Ska deffa tills ''kärleks handtagen'' är borta. Min fråga är då att jag kommer att äta 1500 kalorier per dag jag styrketränar 5 gånger i veckan men ja brukar även köra cardio efter ett pass då jag bränner 300 kalorier. Frågan är då ska jag äta 1800 kalorier dagar jag kör cardio?. Kan säga att dem enda kolhydraterna ja kommer att äta är Broccoli och havregryns gröt. Tack på förhand
Du förbränner nog runt 2100 kcal en dag framför datorn, så jag skulle definitivt rekommendera att du äter mer när du kör cardio.

Kolla in dinbmi.se och caloriesperhour.com.
begt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-15, 12:55   #3
massakay
Registered User

Reg.datum: Mar 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Freidon Visa inlägg
Kan säga att dem enda kolhydraterna ja kommer att äta är Broccoli och havregryns gröt
Men hur mycket av broccoli och havregryngröt? och när?
Är det bara till frukost eller till alla mål???? eller?
massakay är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-04-15, 13:57   #4
Freidon
Registered User

Reg.datum: Apr 2012
Hej, jag äter 3 kokade ägg + 1 dl havregryns gröt till frukost , sen kommer jag bara äta broccoli med protein som kött fisk osv
Freidon är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:51.