Fick en smärre chock imorse när jag öppnade mitt all bran plus paket. Det var inte flingor, utan några avlånga saker, mycket mindre än de vanliga flingorna. Nu min fråga:
När jag hällt de sk flingorna i tallriken, hällt på mjölk och 5 sek tagit min första munfull så hade flingorna redan börjat lösa upp sig och var mjuka och äckliga. 1 minut senare var hela tallriken en äcklig mjuk sörja. Är alla all bran plus flingor så, eller är det bara synonymt för de konstiga avlånga flingorna? Vanliga all bran brukar ju gå fint....
Det där är All-Bran Plus. Det är bara rostat vetekli och socker. Det är klart det blir en soggig sörja i vätska. All-Bran Regular är 65 % fullkornsvete och 21 % kli, i flingform.
Då måste jag säga att jag föredrar all-bran regular.... det här var döden, men måste väl trycka i sig det paket man köpt "suck". Annars kanske man kan vänta på att nån annan i familjen ska förbarma sig
king grub du som har koll på de mesta, har du möjlightvis nån aning om ungf hur stor del av kolhydraterna i All Bran Fruit som e lever-kolisar(fruktos) o hur stor del är de inte??
Originally posted by Diana king grub du som har koll på de mesta, har du möjlightvis nån aning om ungf hur stor del av kolhydraterna i All Bran Fruit som e lever-kolisar(fruktos) o hur stor del är de inte??
Nej. Jag gissar på runt 15 gram av kolhydraterna. Men det är en gissning.