Jaha då var det dags att ta tag i journalskrivandet igen. Har varit borta härifrån detta året men har ej varit borta från träningen! Har bara inte blivit av att jag tagit mig tiden att skriva journal.
Ska väll ta och mäta och väga mig någon dag snart så att ni får lite stats, men inte denna kväll. Denna kväll kan istället gå till att förklara namnet på journalen.
Innan jag var 18 så drack jag inte alkoholhaltiga drycker, då jag hade en deal med mina föräldrar att jag fick körkortet betalt om jag inte rökte eller drack. Och jag var inte så sugen på att testa heller så jag klarade det bra.
Men När jag fyllde 18 föddes TESTOMAN! När jag får alkohol i mig förvandlas jag till en superhjälte vars enda kraft är att han är så manlig att han kan dela med sig av sitt testostron så att andra män blir manligare. En full Mini me är glad social och galen på dansgolvet. Jag verkligen röjer loss ordentligt. När jag ser folk som står och vaggar från ben till ben och viftar med handen mot taket blir jag bara så lack. Känns som att jag måste röja åt alla och det brukar gå ganska vilt och svettigt till :S Kanske inte Bästa raggningsmetoden men kul är det
En dag dog dock TESTOMAN. Han ställdes inför det ultimata provet på manlighet och misslyckades totalt. Ni kan ju suga lite på den karamellen. Men i början av Februari 2010 så fick han chansen igen att bevisa att han verkligen var männens MAN och LYCKADES! Så sedan Februari 2010 så är TESTOMAN livs levande och jobbar hårt på gymmet för att bli större, starkare och hårdare!
Så ni som vill kan nu följa TESTOMAN's väg mot storhet och berömmelse!