Börjar om från noll igen
Tjena! dags för ännu en person att skaffa en träningsjournal,gör det mest i syfte för att motivera mig själv i träningen men också för att se vad andra tycker om ens träning!

. Anledningen varför journalen heter "börjar om från noll igen" är att jag var i thailand i 3 månader. Vägde kanske runt 73-74 när jag åkte dit och hade gymmat på bra i några år och hade byggt upp en hyffsat bra styrka iallafall. När jag kom hem efter 3 månader så hade jag gått ner till 59,5 kg ( jag är 181cm lång ) första dagen på gymmet efter 3 månaders uppehåll var inte direkt så kul, hade tappat 55% av min styrka.
sen jag kom hem nu så har jag nästan mest kört cardio nu tänkte jag dra igång ordentligt och börja bygga igen.
Lite små fakta om mig
Ålder:21
Långd:181 cm
Vikt:61kg
Tränar:Löpning,Gym och har tidigare spelat hockey och fotboll hela mitt liv men var tvungen att sluta pga en knäskada.
Mål? mitt mål med träningen är att må bra av sig själv och självklart bygga muskler i en långsam takt, jag vill inte lägga på mig för mycket späck så jag kommer ligga på ett ganska litet kalori plus.
Såhär ser mitt "Schema" ut iallafall
Måndag-----------
45min cykel @ gymmet
Tisdag-----------
Bröst+Axlar + 45 min cykel
Onsdag-----------
Rygg + 30 min cykel
Torsdag-----------
Ben + 30 min cykel
Fredag
-----------
Biceps/Triceps 90 min cardo
posta gärna åsikter om vad ni tycker, är inte rädd för kritik eller andras åsikter