Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-09-20, 21:24   #1
Gurram
Registered User

Gurrams avatar

Reg.datum: Aug 2005
Gym nära Körsbärsvägen (KTH) som är bra?

Har någon förslag på gym nära Körsbärsvägen (KTH) som är bra? och som INTE kostar skjortan, dvs 395:-/månad för sats. Såg att kth-hallen tar 3300:- om året, men då får man massa extratjänster också. Finns det inga bra som bara erbjuder gymanläggning för typ 2000? hur är friskis och svettis på sveavägen?
Gammal 2010-09-20, 21:28   #2
joko
Registered User

Reg.datum: Aug 2005
Det finns ett i källaren till Guldtuppen, nej förlåt, nu tänker jag på Körsbärsdalen.
joko är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-20, 21:33   #3
Morrris
Jag har klamydia

Morrriss avatar

Reg.datum: Jan 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Gurram Visa inlägg
Har någon förslag på gym nära Körsbärsvägen (KTH) som är bra? och som INTE kostar skjortan, dvs 395:-/månad för sats. Såg att kth-hallen tar 3300:- om året, men då får man massa extratjänster också. Finns det inga bra som bara erbjuder gymanläggning för typ 2000? hur är friskis och svettis på sveavägen?
Friskis är helt ok. Ett av de bättre i stan.

Blev medlem på Kolozzeum och allt jag fick av Piranha var den här förbannade klamydian.
Morrris är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-20, 21:49   #4
ante
Tränar inga zoner!

antes avatar

Reg.datum: Jan 2003
KTH-hallen är inte speciellt prisvärt skulle jag säga. Du har frescatigymmet på universitetet annars, ett bra gym.
Gammal 2010-09-20, 22:25   #5
tsp
Banned User

Reg.datum: Dec 2007
Citat:
Ursprungligen postat av joko Visa inlägg
Det finns ett i källaren till Guldtuppen, nej förlåt, nu tänker jag på Körsbärsdalen.
haha
tsp är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-20, 22:51   #6
delia
ScarJo@kolo.FU

delias avatar

Reg.datum: Jun 2009
Jag bor också på körsbärsvägen och jag tränar på frescatihallen både för prisets och stämningens skull. Har alltid tyckt att det är ett schysst urval av människor som tränar där, mest unga studenter men från många olika nationaliteter. Känns väldigt avslappnat också, folk kommer dit i syfte att betala lite för att träna mycket så kraven på färgkoordinerad klädsel ligger på student(-låg) nivå

Sen har jag aldrig varit där men det som talar för F&S på sveavägen är ju såklart att du inte måste gå ur din väg för att gå och handla på Lidl
delia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-21, 02:44   #7
Bao
\o/

Baos avatar

Reg.datum: Sep 2004
http://www.roslagshallen.se har gymkort till riktigt bra priser. Gymet är desvärre inte så stort utan utgörs av drygt en squashbana, tycker dock att dom har fått in det mesta och saknar väldigt få saker. Finns lite bilder på deras hemsida.

Senast redigerad av Bao den 2010-09-21 klockan 02:47.
Bao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-09-21, 09:27   #8
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
KTH-hallen är ett av mina favoritgym som jag någonsin testat. Bodde också på Körsbärsvägen när jag var student på KTH. Ge det en träning i alla fall, framför allt var det skönt att gå ner till nedervåningen där ingen annan höll till och köra med de lite större hantlarna
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:51.