Jag kan ju börja, personligen tänker jag börja med en Barbarian som jag kan slå sönder allt omkring mig med thunderstomp (eller vad den nu kommer heta) och whirlwinda så blodet och kroppsdelarna bara flyger!
Den andra karaktären jag börjar med blir en male wizard, beroende på hur klassen ser ut. Förhoppningsvis kan man gå runt och spränga allt med bollar av eld, spela nedanstående låt och skratta som ett ont geni
Senast redigerad av Sjoba den 2010-06-29 klockan 19:42.
Ett måste för oss som lyssnar på "Knock you Out" av D Hustle och Deek Yazooky eller funderar på att göra det helt klart!
Den legendariska låten som tydligen alla på teh interwebz vet vad den heter och vem som gjort den, men ingen har en länk till den
Seriöst, om du vet vart man kan hitta'n och inte berättar't så blir jag besviken på dig Kwon.....
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade