I lördags söp jag lite med några kompisar och vi suradelite och hamnade på nåt sätt på en kontaktannonssida och en av mina kompisar skrev ett svar till en man söker man-annons där han använde sig av min identitet.Nå jag brydde mig inte och tänkte inte mer på det och idag ringde det en man som var runt 50 och frågade när jag ville träffas och vart.Jag hade först ingen aning vem det var eller vad det var frågan om, men jag tänkte att jag skojjar lite med honom och vi bestämde träff i en bar inkommande lördag.5 min efter att jag avslutat samtalet kom jag ihåg vad det var frågan om.Jag ringde kompisarna och de bekräftade ochså att de hade lagt ut min nr.De erbjöd mig chså en trevlig summa pengar om jag går på denna date, så jag tänkte att vad fan varför inte men byxorna hålls på för jag är ingen stjärtgosse!
Jag kollade annonsen nu i efterhand och det var en lång man i 50 års åldern som söker 20-30 åriga män för trevliga stunder

Som tur så träffas vi i en bar så det bli rinte lika pinsamt som ett privat möte men har ni några tips på hur jag skall klara mig ur det någorlunda smärtfritt?