Verkar inte som att jag kan editera mina poster? =/ Hittar icke edit knappen som bör finnas, är jag dum eller saknas den?
(Hittade den knappen endast när jag gjort quick reply?)
Jaja, sak den samma.
Tänkte väl gå in mer på varför jag börjat träna och vad mitt syfte är med det hela.
Skall väl inte sticka under stolen med att jag varit väldigt smal alltför länge. Dock har jag inte sett den stora skillnaden förrens nu. Några ständigt återkommande frågor kommer upp i huvudet med jämna mellanrum.
* Varför började jag inte träna tidigare?
* Hur kunde jag vara så smal?
* Varför gjorde jag inget tidigare så jag gick upp i vikt?
ja ni förstår väl kanske min tankebana efter att sett några bilder här ovanför!
Så bakgrunden till träningen är väl att jag vill få en mer proportionerlig kropp, (vattenskallen skall bort

) Kan inte gå runt och se hur pinsmal ut som helst. Vilket jag mer eller mindre aldrig tyckt om men först nu jag börjat göra något åt det och det är jag oerhört glad över.
Mitt mål/syfte med träningen då? Ja, jag vill få muskler helt enkelt! Sen vet man aldrig fall det går vidare till att börja tävla eller ej. Det får framtiden utvisa (ett helvete för den som skall vaxa min kropp bara) ;D
Och självklart för att ett bättre välbefinnande. Det är nog största syftet med allt, att kropp och hälsa är på topp gällande välmående =)
Frågor? Synpunkter? shoot säger jag bara =) allt är välkommet. och mer bilder på dagsformen kommer nog under nästa vecka då jag får anlita någon som fotograf!