Vällingbyhallen (simhallen). Dom har (eller hade åtminstone för ett år sedan) utrustning så att det duger för det mesta, dvs skivstänger och hantlar, benmaskiner (men ingen benpress), cable cross, konditionsmaskiner och lite mer. Hyffsat billigt.
Okej. Vällingbyhallen låter helt klart intressant, ska åka dit och kolla idag. 24/7 är väl bra på sitt sätt men har dem inte den utrustning som behövs så funkar det ju tyvärr inte.
Okej. Vällingbyhallen låter helt klart intressant, ska åka dit och kolla idag. 24/7 är väl bra på sitt sätt men har dem inte den utrustning som behövs så funkar det ju tyvärr inte.
Nu kanske jag uttryckte mig dåligt, det mesta finns och de sakerna jag har problem med väger priset och öppettiderna upp. Mitt tips är att besöka de olika gymmet och kolla utrustningen och bestäm dig sen.
du har worldclass nere vid nälstabadet också.
Tränar där själv och det funkar aldelles utmärkt, har typ de du behöver och är nog billigare än sats. pröjsar 375/mån på 12 månaders.
Men sen som folk säger är de sats i centrum, vällingbyhallen och fitness24/7 som gäller