Jag är så otroligt patetisk. Jag önskar att jag kunde få bekräftat att jag är sämst. Jag önskar att folk kunde komma fram till mig och säga hur dålig jag är. Jag är aldrig nöjd. Jag behöver självförtroende. Jag behöver vägledning i livet. Jag behöver svar...
Jag är så otroligt patetisk. Jag önskar att jag kunde få bekräftat att jag är sämst. Jag önskar att folk kunde komma fram till mig och säga hur dålig jag är. Jag är aldrig nöjd. Jag behöver självförtroende. Jag behöver vägledning i livet. Jag behöver svar...
Det finns väl folk som livnär sig på sånt här har jag för mig. Terapeuter tror jag bestämt de kallas. Kolla telefonkatalogen/internetet.
Kolozzeum är bra på mycket, men jag tror också att du ska försöka söka hjälp hos någon utbildad. Dessutom är du inte direkt tydlig med vad du vill ha av oss. Svar på vilken fråga då? Du är inte sanningsenlig. Du vill inte att någon ska tala om hur dålig du är, för det gör du bevisligen mycket bra själv. Du vill ha någon som talar om hur du ska må bättre?
Jag har många väldigt bra vänner. Men jag skäms eller är för stolt för att berätta hur jag mår. Jag vet inte hur jag ska beskriva mitt liv men jag mår piss varannan dag utan anledning. Min mentalitet är glaset är alltid halv fullt... Jag kan inte längre se det positiva i något.
Senast redigerad av TerryMalloy den 2009-05-25 klockan 21:30.
Nej, du skall hälla ut den nuvarande sörjan i glaset och istället fylla den med något gott och välsmakande (någonting du är intresserad av som stimulerar)